הפועל תל אביב – אתם צבועים ובכיינים, נמאסתם! (דעה)

אני אוהד מכבי תל אביב. חשוב לי להגיד זאת על ההתחלה כיוון שאני עומד להקדיש טור זה ליריבה השנואה באדום. אז בטח תחשבו שאני הולך לקטול את ההנהלה, השחקנים והאוהדים של הפועל. אתם צודקים.

פרץ הצדקנות ותחושת השעירים לעזאזל שאופפת את המועדון האדום של תל אביב מאז הסיום המשחק מול בית"ר ירושלים הוא בגדר בדיחה.

"אם יהיו קריאות גזעניות, נרד מהדשא. יש גיבוי לכך מאופ"א ומפיפ"א", טענו במכתב המפורסם ששלחו להתאחדות. באמת? כנראה שמישל פלאטיני וספ בלאטר גם חושבים ש'שמעון מזרחי תתאבד' או 'שתהיה שואה למכבי' אלו קריאות לגיטימיות. הבטחות להילחם בגזענות ולנקוט בצעדים קיצוניים ברגע שיתקלו באקט גזעני הם לעג לרש.

אז נכון, אוהדי בית"ר הם לא בדיוק עדר של מלאכים אך גם לא אוהדי הפועל. יש תחושה ביומיים האחרונים שכל מי שקשור לקבוצה באדום הוא נצר או צאצא של מרטין לותר קינג. היהירות הגובלת בחוצפה של הנהלת האדומים ומאמנה, יוסי אבוקסיס, מסנוורת את עיני הציבור. הם בכוח עושים את עצמם קדושים מעונים הרוצים את טובת האנושות.

אבקש לפנות לכל מי שקשור למועדון האדום בשאלה:

אולי תפסיקו עם הרגשת הקיפוח חסרת הבסיס? יש לכם לובי בתקשורת הספורט והסטיגמה עליכם היא כעל הקהל הכי סובלני ותרבותי בארץ. אני ממליץ לשאול את דורית כהן (אלמנתו של אבי כהן ז"ל), שמעון מזרחי, רון חולדאי ואלי טביב מה הם חושבים עליכם. התשובה לא תהיה נעימה לאוזנכם.

כל מי שהמועדון האדום חשוב לו (בטח לא לי) צריך להפסיק את הים של דמעות ולהתקדם הלאה.

לסיכום, כדאי שתפנימו שכולם נגועים בגזענות, דעות קדומות, ושנאת האחר. כן, גם אתם אוהדי, שחקני, מנהלי ומאמני הפועל.

צבועים ובכיינים, מועדון הפועל תל אביב, נמאסתם!

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


2 תגובות בנושא “הפועל תל אביב – אתם צבועים ובכיינים, נמאסתם! (דעה)”

  1. דור, אין שום הבדל בין קריאות פוגעניות, בין אם החוק התייחס אליהן ובין אם לא. איך אפשר להגיד שלקרוא טוטו בננה או סלים טועמה מחבל זה לא לגיטימי, אבל לצעוק שמעון מזרחי תתאבד או שתהיה שואה למכבי זה לגיטימי??? מה זה משנה מה החוק אומר? כשאתה צועק שתהיה שואה למכבי זה לא על בסיס כדורגל, אתה פוגע באלפי משפחות ניצולי שואה ובזכרם של 6 מיליון שלא שרדו. כשאתה צועק שמעון מזרחי תתאבד זה לא קריאה אישית. אתה פוגע בכל המשפחות שיקיריהן החליטו לשים קץ לחייהם ושלא היתה להם אפשרות למנוע את זה. אני לא מצדיק אף צד. אתה אוהד של קבוצה? תתרכז בלעודד את הקבוצה שלך ולא בלהשמיץ את הקבוצה היריבה או שחקן כלשהו שמשחק בה (ולהזכירך, זה אפשרי, בתור אוהד של מכבי נתניה שכמעט תמיד נמצאת בראש טבלת ההגינות).
    אז אולי כשאתה צועק שמעון מזרחי תתאבד אתה לא עובר על החוק. אבל אתה גם לא בנאדם.

  2. הם שדרגו את השמעון מזרחי תתאבד כבר , עכשיו הם שרים אפילו מוני התבאבד כבר שמעון מזרחי עד מתי?
    ויש להם עוד כמה כאלה שלא ראויים שאכתוב אותם פה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *