המשאלה של אישה גוססת היא להזהיר את כולם מפני המחלה הקטלנית שהתחביב שלה גרם

אשלי טרנר מעולם לא אהבה את צבע העור שלה כשהייתה צעירה, אז היא החלה להשתמש במיטות שיזוף כשהייתה נערה. היא הייתה משתזפת בכל ימות השנה, אך לחשיפה הקבועה לקרני ה UV היו בסופו של דבר השלכות חמורות על חייה.

בגיל 33 היא אובחנה עם מלנומה גרורתית. ובגיל 40 היא הייתה חולה סופנית. מבינה את הטעות שעשתה, אשלי דיברה על ערש דווי כדי להזהיר אחרים מפני הסכנות של מכוני השיזוף.

בימיה האחרונים, אשלי דיברה עם חדשות KING 5 על ההחלטות המסוכנות שסיימו את חייה. היא נזכרה איך החשיבה שלה הייתה מוטעית לפני שהרופאים מצאו נגע על עורה ב 2003. "לא אכפת לי אם אמות משיזוף, כל עוד אני אהיה שזופה", היא אמרה על דרך המחשבה שלה כשהייתה נערה, אבל מיד הוסיפה, "אני לא חושבת כך עכשיו".

"שילמתי כסף כדי להיות במצב שלי היום", אמרה אשלי. "פשוט שילמתי כסף כדי לקבל את המחלה הארורה הזאת שהורגת אותי".

אחרי שהסיפור שלה שודר, אנשים מכל רחבי העולם הודו לה, כשהם אומרים לה שהסיפור שלה פקח את עיניהם לגבי הסכנה שהם מעמידים את עצמם והם הבטיחו שיפסיקו להשתזף.

בשנה האחרונה לחייה, אשלי עבדה עם בני נוער על מנת למנוע מהם לעשות את הטעויות שהיא עשתה, וזמן קצר אחרי מותה ב 2013, מדינות אורגון ו-וושינגטון אסרו על בני נוער להשתמש במכוני שיזוף.

"אם אני יכולה להשפיע על חיים של מישהו אחד, זאת מתנה נפלאה שאני יכולה להעניק", הסבירה אשלי בראיון. "אני לא רוצה שהם יסיימו כמוני, זה לא שווה את זה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *