הם הזניחו אותו והוא איבד את רגליו. אבל עכשיו הכלבלב המתוק זכה להזדמנות נוספת לחיים מאושרים

הכירו את ברוטוס. ברוטוס הוא רוטוויילר בן שנתיים שאיבד את כל ארבעת הגפיים שלו לכוויות קור. 

כשהיה גור הבעלים שלו היו משאירים אותו בחוץ בשלג ובגשם בלי שום הגנה ובסופו של דבר הוא איבד את כל ארבעת הכפות שלו. מה שהופך את הסיפור שלו לטרגי הרבה יותר – הבעלים שלו ניסו לקטוע את הכפות המתות שלו בעצמם. בגלל המעשים שלהם ברוטוס נשאר ללא יכולת לזוז.

בסופו של דבר ברוטוס הגיע לבית חדש, עם בעלים שבאמת אוהבים אותו ודואגים לו; אלה היו הבעלים החדשים שנתנו לו הזדמנות נוספת לחיים מאושרים. לורה אקווילנה לא יכלה לשבת מהצד ולראות את הכלבלב החדש שלה נרקב בתוך הבית, בלי היכולת להיות גור אמיתי. 

יחד עם עזרה של חברתה מחלצת החיות לורה אורנלס השתיים הקימו עמוד GoFundMe באינטרנט כדי לגייס כסף לגפיים התותבות עבור ברוטוס.

bru1

זאת הייתה הצלחה ענקית. הן היו צריכות 11,900$ לניתוח של ברוטוס כדי שיוכל להתאים לרגליים התותבות, והקהילה הגיבה לסיפור של ברוטוס. כמעט 13,000$ גויסו כדי לעזור לגור המסכן, כשהם מאפשרים לו לעבור את הניות – אבל זה לא כל הסיפור. במקום להכריח את אקווילנה ואורנלס לשלם, חברה שנמצאת בעיר דנבר בשם אורטופטס (Orthopets) החליטה לתרום את הגפיים התותבות לטובת הכלבלב הקטן. 

bru2

מאז הניתוח עברו כמעט 8 חודשים, וברוטוס מתפקד נפלא. הוא עדיין עובר טיפולי פיזיותרפיה אצל צוות בבית חולים וטרינרי. סשה פוסטר, אחת הפיזיותרפיסטיות אמרה, "נעבוד עם ברוטוס ונעזור לו להסתגל לרגליים התותבות. אחרי שהוא ישלוט בהן, נעזור לו להשיג שליטה ברמה גבוהה יותר, כך שהוא יוכל לרוץ, לצאת לטיולים ולשחק עם כלבים אחרים".

לברוטוס יש עמוד פייסבוק משלו אם אתם מעוניינים לעקוב אחרי ההתקדמות שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *