הכרית שלכן הורסת את השיער והעור שלכן. זאת הסיבה מדוע

עבור רבים מאיתנו, המיטה שלנו היא המקום השמח שלנו. אין דבר שמרגיש טוב יותר מאשר שינה טובה, אז הדבר האחרון שאתם רוצים לשמוע זה שהכרית הורסת את העור והשיער שלנו.

כל המוצרים האלה שאתם קונים מעניקים כדי להעניק לשיער ולעור שלכם יותר חיים יהיו יעילים יותר אם תהיו מודעים לאיך הכרית שלכם משפיע על המראה שלכם.

הנה 7 סימנים שהציפית של הכרית שלכם הורסת את השיער והעור שלכן.

1. יש לכן אקנה על הפנים ועל הגב העליון

זה קורה כנראה בגלל שהציפית של הכרית מלוכלכת, אפילו שהיא נראית ומריחה נקייה. אם אתם לא מחליפים את הציפית פעם או פעמיים בשבוע, רוב הסיכויים שהנקבוביות נסתמות בלכלוך ושמן שנספג בציפית של הכרית.

2. מופיעים קמטים

כל השמנים והקרמים היקרים יתבזבזו אם אתם לא ישנים בתנוחה הנכונה או על ציפית ראויה. אם ציפית הכותנה לא נעימה היא כנראה מושכת את העור שלכם ויוצרת קמטים לא רצויים.

3. השיער שלכם נשבר

אם הכרית שלכם מלאה שיער, ואישרתם שזה לא איזה חבר פרוותי, אז כנראה שאתם ישנים על ציפית מחוספסת. זרקו לפח את ציפיות הכותנה המחוספסות הללו לפני שהן יתלשו את כל השיער שלכם.


4. השיער והעור שלכם מרגישים יבשים כשאתם מתעוררים

השמנים מהשיער והעור חודרים בקלות לציפית הכותנה. אז לא רק שהציפית מלוכלכת, זה גם אומר שאתם תרגישו יבשים כשאתם מתעוררים בבוקר. זה יגרום לעור שלכם להזדקן מהר יותר ויותר קמטים וקווים יופיעו.

5. אתם מתעוררים ומגרדים את הפנים

זה קשור יותר לנוזל הכביסה שלכם מאשר לציפית, אבל יתכן ואתם פשוט אלרגיים לבד של הציפית. אם זו לא הסיבה, נסו נוזל כביסה היפו אלרגני לא מבושם.

6. אתם הולכים לישון עם שיער רטוב

ייבוש השיער יכול להיות מבאס, אבל אתם תשמחו שעשיתם את זה כשאתם מתעוררים בוקר למחרת. החיכוך שמתרחש בלילה כשהשיער רטוב יחד עם ציפית מחוספסת תגרום לשיער מקורזל. אם אין לכם זמן לייבש את השיער, עשו קוקו לא הדוק שישאר במקום אחד.

7. השיער שלכן מתמלא קשרים

אולי שמתם לב ש'שיער המיטה' שלכן משתנה מיום ליום. לפעמים הברשת השיער תעניק לכן מראה ייצוגי מספיק כדי להיראות בפומבי, אבל זה לא קורה בכל ביום. אי אפשר לשלוט בסיבובים שאנחנו עושים במיטה במהלך הלילה, אז שדרגו את ציפית הכותנה שלכן לציפית מסאטן או משי כדי שבבוקר כשאת מתעוררת את תראי מדהים!

ברצינות, קנו ציפית משי או סאטן. אני עשיתי את זה וזה שינה את חיי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *