הכדורגל הנורבגי מוציא כרטיס אדום להומופוביה

זה לא ממש צריך להיות חדשות עבור אף אחד שהומופוביה היא דבר רע. דבר רע מאוד. זאת אחת הבעיות איתה מתמודדת החברה שלנו היום. אז אלו חדשות נפלאות לראות את הספורט המושמץ, כדורגל, לוקח עמדה קשוחה בנושא. הסיפור הזה מגיע מנורבגיה, והוא מהווה דוגמא נפלאה איך כולנו צריכים להתייחס ולהוציא את ההומופוביה מהחברה שלנו.

להשתמש במילה 'גיי' או 'הומו' בתור קללה זה משהו שכבר לא צריך להיות בלקסיקון שלכם כשאתם בוגרים, אבל יש אנשים שפשוט לא לומדים. לפני הרבה שנים, אתלט היה יכול לזרוק הערה הומופובית לאוויר, להתנצל, וזה היה נשכח. אבל בשנת 2015 זה כבר לא כך.

nore

שחקן הכדורגל הנורבגי סימן יוקלרוד הפך לשחקן הראשון אי פעם שמורחק ממשחק כדורגל אחרי שהשתמש בקללה הומופובית. והגיע הזמן. אחרי שיוקלרוד קרא לשחקן יריב 'הומו' במהלך משחק, השופט הוציא לו את הכרטיס האדום הישיר.

כשנשאל לגבי המקרה, השחקן הודה שהשתמש במילה, אבל אמר שהכרטיס האדום היה מוגזם. אז הוא לא ממש מצטער על זה כנראה.

nore1

"הייתה שניה בה לא חשבתי, ואמרתי את המילה השנייה (הומו), כן," אמר יוקלרוד. "ברור שזה טיפשי לגמרי. אבל אני עדיין חושב שזה לא צריך להיות כרטיס אדום".

לא משנה מה הוא חושב. אי אפשר לתת כרטיס אדום למישהו ברחוב, אז אם אפשר להוציא את ההומופוביה מהכדורגל, וכך אנשים ילמדו. זה מבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *