הילדים האחרים אמרו שהוא מתלבש כמו בת. התשובה של הילד בן ה 6? פשוט גאונית.

האם יש דבר כזה בגדי ילדים או ילדות? לא אם אתם שואלים אותנו. אנחנו מאמינים שלכל ילד או ילדה מותר ללבוש מה שגורם לו או לה להרגיש בנוח, לא משנה איזו גזרה או צבע זה יהיה.

כאשר פליקס בן ה 6 הגיע לכיתה א' לבוש בחולצה עם אלזה מלשבור את הקרח, הילדים האחרים שאלו אותו למה הוא לובש חולצה של בת, והוא ענה להם שאין דבר כזה בגדים של בנים או של בנות.

עכשיו התגובה הנפלאה שלו הפכה ויראלית אחרי שהסיפור פורסם בחדשות, כשעשרות אלפי הורים מכל העולם מהללים ומשבחים את פליקס.

אמא שלו, ליסה, פרסמה את הסיפור בפייסבוק:

"זה פליקס, בני בן ה 6. היום כמו ברוב הימים, הוא בחר מה ללבוש. חולצת פרוזן אותה הוא אוהב מאוד, וטיץ שחור, מה שמאפשר לו לרוץ מהר יותר.

כשאספתי אותו אחרי הבית הספר, הוא סיפר לה שכמה ילדים שאלו אותו למה הוא לובש בגדים של בת.

שאלתי אותו מה הוא ענה והוא אמר לי: שבנים יכולים לאהוב את פרוזן גם כן. אני אוהב את הבגדים האלה. בנות הן לא בנים רק בגלל שהן לובשות חולצות כדורגל. זה כמו ספורט. אין ספורט לבנים וספורט לבנות. ספורט זה ספורט.

ומה הם אמרו לך על זה שאלתי אותו.
הם פשוט משכו בכתפיים והלכו.

פליקס האהוב שלי. אני מקווה שתמיד תישאר חזק ובטוח בעצמך".

ליסה סיפרה לעיתון מקומי: "אני גאה מאוד בפליקס ושהוא כל כך בטוח בעצמו. אני חושבת שזה חשוב לשאול את עצמכם כהורים כאשר הילדים שלכם רוצים לבחור את הבגדים שלהם בעצמם: למה לא?".

אחרי התקרית, הילדים האחרים קיבלו את הבחירה של פליקס ללבוש מה שהוא רוצה. הוא אמר: "כל ילד צריך ללבוש מה שהוא רוצה בלי שאף אחד ידבר על זה, בגלל שזה יכול להעציב אותו".

מילים כל כך חכמות מילד כל כך צעיר. בבקשה שתפו את הסיפור אם אתם מסכימים עם פליקס. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *