היא בת 101 והאחרונה בין החיים מהסרט 'חלף עם הרוח' – בחיים לא תאמינו איך היא נראית היום

ישנם הרבה סרים קלאסיים שעדיין מחממים לנו את הלב. אבל שום דבר לא מתקרב לחלף עם הרוח. אפילו שהוא סרט ארוך, צפינו בו פעמים רבות…ואין ספק שנצפה בו שוב.

מתוך קאסט השחקנים והשחקניות הנפלא נותרה רק אחת בין החיים, אוליביה דה הבילנד. היום היא בת 101…והיא נראית מדהים!

אוליביה דה הבילנד היא אחת השחקניות היחידות מ'תור הזהב' של הוליווד שעדיין בחיים. היא גם השקחנית היחידה מחלף עם הרוח שעדיין בחיים.

בגיל 101 היא נראית פשוט מדהים.

אוליביה נולדה בטוקיו, יפן, בזמן שאביה, דיפלומט בריטי, עבד שם בזמנו. ב 1919 המשפחה עברה לקליפורניה – ואמה של אוליביה, שהייתה שחקנית לפני שהתחתנה, נתנה לאוליביה ואחותה שיעורי משחק, שירה וריקוד.

שם נולדה התשוקה של אוליביה למשחק, משהו שהוביל לכך שהיא כיכבה ב 49 סרטים במהלך הקריירה המוצלחת שלה. אחד הסרטים היה הקלאסיקה הנצחית 'חלף עם הרוח'.

במהלך הקריירה שלה, לאוליביה הייתה יריבות מרה עם אחותה, ג'ואן פונטיין.

הייתה להן מערכת יחסים נוראית, והיא אף החמירה ב 1941 כאשר האחיות התמודדו ראש בראש על פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר. התואר הלך לג'ואן, עבור התפקיד שלה בסרט 'חשד'.

אוליביה זכתה לכבוד גדול לאחרונה עם התואר “Dame Commander of the Order of the British Empire” על ידי המלכה אליזבת השנייה.

היום היא חיה בצרפת – והיא יפיפייה כמו שתמיד הייתה!

לאוליביה דה הבילנד היו חיים מדהימים, ועכשיו היא יכולה להגיד שגם היו לה חיים ארוכים מאוד. זו ודאי הרגשה נפלאה להגיע ל 101 שנים ועדיין להיראות מדהים, כשאת יודעת שאת חלק גדול מההיסטוריה של הקולנוע. אנחנו היינו שמחים אם הייתה לנו כזו קריירה!

שתפו את זה כדי להוכיח שגיל הוא רק מספר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *