הטריק הקליל הזה יעזור לכן להיפטר בקלות ובמהירות מכל השחורים בפנים!

דבש נמצא בקטגורית המזונות הבריאים בעולם. הוא מספק מגוון רחב של תועלות, לא רק בריאותיות, אלא גם קוסמטיות.

הוא שימושי מאוד כשמדובר בהסרת שחורים מהפנים. שחורים נוצרים בדרך כלל כאשר זקיקי שיער נסתמים בעקבות תאי עור מתים, לכלוך, שמן, או מזהמים אחרים. זה הופך את השכבה העליונה מחומצנת, והיא הופכת לצבע שחור. הם יכולים להופיע בזרוע, סנטר, גב, כתפיים, צוואר, פנים ואף.

דבש הוא אנטיביוטיקה טבעית שמסייע להסיר לכלוך ופסולת אחת מהנקבוביות. הוא מעניק לחות ומחזק את העור ובאותו הזמן מנקה את השחורים. הוא גם עשיר בנוגדי חמצון, ובעל סגולות אנטי בקטריאליות וחיטוי, מה שעוזר גם כן כשזה מגיע להוצאת שחורים.

איך דבש יכול לטפל בשחורים?

לימון ודבש

לימון מכיל AHA (חומצה אלפא הידרוקסית) ו BGA (חומצת בטא הידרוקסית). החומצות הללו עוצמתיות מאוד בהסרת תאי עור מתים. החומצות שולטות על ייצור השמן ומנקות את השחורים.

מרכיבים:

  • 1 לימון
  • 3-4 טיפות דבש טהור
  • ניתן להוסיף אם רוצים קמצוץ אבקת סודה לשתייה

הכנה:

חתכו את הלימון לחצי, וטפטו את טיפות הדבש עליו. שפשפו את הלימון על הפנים, והתמקדו באזורים הפגועים. הישארו עם זה במשך 5 דקות ולאחר מכן שטפו עם מים קרים.



ישנה עוד שיטה המספקת תוצאות מצוינות:

דבש עם מסכת לימון

הרתיחו מים בסיר. ואז הניחו את הראש מעל הסיר כשמגבת מכסה את הראש שלכן ותנו לאדים לכסות את הפנים שלכן. המרחק בין הפנים שלכן לסיר צריך להיות 30 ס"מ לפחות. לאחר מכן, ערבבו מיץ לימון סחוט טרי עם כף דבש אורגני. מרחו את התערובת על הפנים אבל הימנעו מלמרוח על העיניים או לידן. את המסכה יש להשאיר 30 דקות ולאחר מכן לשטוף עם מים קרים. אל תשכחו למרוח קרם לחות לאחר מכן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *