הורים נפרדו מהבת שלהם בנשיקה בבית החולים: 30 דקות אחר כך צרחה מחרישת אוזניים נשמעה מהחדר שלה

לא משנה אם אתם מאמינים בניסים או לא, הסיפור של התינוקת בלה מאנגליה הוא בהחלט דוגמה נפלאה.

בגיל 14 חודשים בלבד בלה נהייתה חולה מאוד ואחרי מספר בדיקות היא חובה לצינור הנשמה והרופאים אמרו למשפחה להיפרד מהתינוק היקרה שלהם. אבל בדיוק כשהם חשבו שלא נותרה תקווה, בלה עשתה משהו מדהים.

ליי ופרנצ'סקה מור-וויליאמס היו זוג מאושר אחרי שפרנצ'סקה ילדה את בתם השנייה, בלה. הם הרגישו שהמשפחה שלהם מושלמת.

אבל בגיל 14 חודשים בלה החלה לאבד גושי שיער מראשה. הרופאים חשדו שמדובר באסתמה והיא קיבלה משאף. שלושה חודשים אחר כך מצבה של בלה התדרדר בזמן שהמשפחה הייתה בחופשה בספרד. הם נאלצו לחזור לאנגליה לבדיקות נוספות.

מצב קריטי

הרופאים אמרו למשפחה שבלה סובלת ממחלה מיטוכונדרית אשר הורגת תאים בגוף שלה וגורמת לכשל איברים. המחלה בשלב מתקדם ואין לה מרפא. המצב של בלה היה כה קריטי שהיא חוברה לצינורית הנשמה.

לבני הזוג נאמר שהיה מקרה דומה בבית החולים לפני מספר שנים בו הילד סבל ממחסור בביוטינידאז, והם החלו להזריק לו ביוטין שזה למעשה ויטמין H. רק תינוק אחד מ 60,000 סובל מזה.

הם ניסו לנתק את בלה מצינורית ההנשמה, אך היא לא הצליחה לנשום בכוחות עצמה וב 21 ליולי נאמר למשפחה להיפרד בפעם האחרונה. כל המשפחה התאספה בבית החולים, הצטלמה בפעם האחרונה יחד עם בנם בן ה 5, בובי, ונישקו ונפרדו מבלה. אבל רק 30 דקות אחר כך הבלתי ייאמן קרה.

"הרגשתי את היד שלה נופלת והיא ירדה אבל אז היא החלה לאחוז באצבע שלי. היא החלה לזוז בכוחות עצמה ואז המכונה שלה החלה להשתגע", אמר האבא לי מור-וויליאמס.

נס בבית החולים

בלה לפתע החלה לצרוח ולזוז, הרופאים אמרו להם שרמות החמצן חוזרות להיות תקינות. ההורים היו בהלם.

"הרופאים שינו את דרך החשיבה שלהם ועשו הכל כדי להציל אותה. ב 20 הדקות הללו ישבתי ליד והבנתי שהיא עוד לא מוכנה ללכת", הוסיף האבא לי.

היום בלה היא ילדה בריאה ומאושרת שמקבלת כדורים מדי יום כדי לטפל במחלה שלה.

ההורים נהנים מההזדמנות השניה שלהם ומשווים את ההחלמה של בלה לזכייה בלוטו.

"כשהיא אומרת 'אמא', הלב שלי נמס", אמר אמא פרנצ'סקה.

צפו במשפחה המאושרת הזו מדברת על החוויה המטורפת שלהם בסרטון למטה:

בלה היא לוחמת קטנה שלעולם לא ויתרה. שתפו אם גם אתם התרגשתם מהסיפור המדהים הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *