ההורים שלה ידעו שהיא לא תחיה כדי לחגוג יום הולדת נוספת, אז הם עשו את זאת מיוחדת ביותר

סרטן זאת מחלה נוראית שהשפיעה או תשפיע על על מיליארדי אנשים. וכשכמעט 40% מהאנשים יחלו בה בצורה כזאת או אחרת במהלך החיים שלהם, אלו הרגעים הכי עצובים לגלות שמישהו מפתח את המחלה, אבל זה עצוב במיוחד ולא הוגן כאשר המישהו הזה היא ילדה בת שנתיים.

ki1

זאת המציאות העכשווית של לילה מיי שואו בת ה 5, שסבלה מנוירובלסטומה במשך 3 שנים. הגוף שלה חלש מדי בשביל לקבל טיפולי כימותרפיה, היא עכשיו לא מקבלת אף טיפול והרופאים חוזים שהיא תמות לפני חג ההודיה (סוף נובמבר).

ki2



מכיוון שיום הולדתה החמישי יהיה האחרון שלה, ההורים שלה היידי וראיין החליטו לערוך לה את המסיבה האולטימטיבית. בעזרת הפייסבוק הם גייסו מתנדבים, עסקים ותרומות בעיר מגוריהם, הוד ריבר, שבמדינת אורגון.

ki3

התוצאה הסופית הייתה מסיבת יום הולדת, נשף סיום, וחתונה – הכל ביחד, כשההורים של לילה רצו שתחווה את כל מה שהיא תפספס. הם לא שילמו על דבר, הכל נתרם על ידי מאות אנשים נפלאים.

ki4

לילה, מעריצה גדולה של דיסני, התלבשה כנסיכה, ובשלב מסוים מצאה עצמה מוקפת על ידי כל נסיכות הדיסני המפורסמות.

ki5



בשביל החתונה, אביה הציע לה נישואים, ואז ליווה אותה, 'חיתן אותה', ורק איתה את ריקוד האב-בת המסורתי.

ki6

כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, זה היה אירוע מרגש ביותר, במיוחד עבור ראיין. הוא אמר לחדשות המקומיות, "שהוא לא היה מצליח להגיע כל כך רחוק ולא מצליח להילחם כל כך חזק אם לא כל העזרה שהם קיבלו. אנחנו אסירי תודה על כך. הכל בשביל לגרום לילדה הקטנה לחייך".

ki7

זה קורע את הלב וגם מרומם את הנפש באותה העת. אנחנו מקווים שלילה נהנתה מהיום הגדול שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *