ההורים הסתכלו על התינוק החדש שלהם וסירבו לקחת אותו הביתה. כשהאחות ראתה, היא עשתה את הבלתי יאומן

בתגובה מזעזעת ומחרידה ביותר, משפחתו של התינוק אדם סירבה לקחת אותו הביתה מבית החולים אחרי שהוא נולד. יותר מכך, הם אמרו שאם הם יקחו אותו הביתה, התינוק אדם יורעל! כשההורים הביולוגים של אדם ראו שהוא נולד בלי עפעפיים, בלי אף, ובלי ידיים, ושהרגליים שלו מחוברות יחדיו, הם התביישו לקרוא לו הבן שלהם. קשה לא לשפוט, בלי לדעת את כל הרקע, אך רוב ההורים יעשו הכל למען הילד שלהם, לא משנה מה מצבו. למרבה הצער, זה לא מה שקרה לאדם.

ראג'ה וג'סיקה פאולראג', מנהל בבית החולים ואחות שעבדו עם אדם, ידעו שהם צריכים לעשות משהו. הזוג החליט שהוא יאמץ את התינוק היקר. אדם נולד עם מחלה נדירה בשם Bartsocas-Papas Syndrome. כדי לטפל במחלה הנדירה, המשפחה החדשה טסה מצפון הודו לצפון קרולינה. שם, קבוצה של רופאים תרמה את שירותיה כדי להציל את חייו של אדם. אפילו שהרופאים טיפלו בו בהתנדבות, החשבונות הרפואיים החלו להצטבר. עובדי בית החולים והקהילה תרמו וגייסו מעל 100,000$ עבור התינוק המתוק, והכל תוך שבוע אחד בלבד!

בזכות הסיוע של ראג'ה, ג'סיקה והקהילה האוהבת והתומכת, אדם קיבל את העזרה שהיה זקוק לה. הוא הצליח בפעם הראשונה לסגור את עיניו ואת פיו. אדם אוהב לבלות עם הוריו ולצחוק כשאביו משחק איתו.

האם אדם יהיה בסדר? הרופא שלו, ג'ון ואן אלסט, אומר שיש עוד הרבה עבודה. אבל הוסיף, "האם הוא יהיה מושלם? כן, הוא כבר מושלם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *