הדרך בה אתם עושים אגרוף חושפת פרטים מעניינים מאוד על האישיות שלכם

מאז שהאנושות מסוגלות לחשוב בעצמה, אנחנו מנסים לענות על כמה שיותר שאלות. למה אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים? מי הוביל אותנו להיראות כך? האם למאפיינים אסתטיים יש משמעות? והשאלה האחרונה סקרנה אנשים במשך אלפי אנשים.

ודוגמה לכך היא קריאה בכף היד. כמובן, שלא צריך לקחת את זה כעובדה חקוקה בסלע, אבל יחד עם זאת, זה נחמד לשמוע על עצמך דברים ולעתים קרובות הדברים האלה הם גם מדויקים מאוד.

אז עכשיו אתם צריכים לעשות אגרוף ולהסתכל עליו טוב טוב – הדרך בה אתם עושים את האגרוף יכולה לחשוף פרטים מרתקים על האישיות שלכם.

אגרוף 1

האם אתם עושים אגרוף בצורה הזאת? אם כן, אתם אנשים בעלי תושייה ומאוד מגוננים. אתם מנהיגים טבעיים שתמיד נותנים 110% כדי להגיע ולהשיג את המטרות שלכם – לא משנה מה.

אנשים שמחזיקים כך את האגרוף תמיד דואגים ומטפלים באנשים שהם אוהבים ומספקים להם חום וביטחון.

אגרוף 2

אם אתם מחזיקים את האגרוף שלכם ככה, אתם אנשים מוחצנים. כנות חשובה לכם במיוחד ואתם תמיד מראים מה אתם מרגישים. אתם מאמינים בעצמכם ויש לכם מטרות וחלומות גדולים ואתם עובדים קשה כדי להשיג אותם. יחד עם זאת, אתם אסירי תודה על מה שכבר יש לכם.

הכנות שלכם יוצרת רגשות מעורבים, כשחלק מעריכים זאת אבל היא יכולה גם להפחיד אחרים, אין לכם מה להסתיר ואתם תמיד ניגשים ישר לעניין.

אגרוף 3

האם אתם עושים אגרוף עם אגודל בפנים? אז אתם אנשים אדיבים ורגועים. אתם רגישים ואתם נזהרים מאוד ולא מראים לכל אחד את הצד העדין והפגיע שלכם. במובן החברתי, אתם שומרים על פרופיל נמוך.

אבל אלו הקרובים אליכם יודעים מי אתם באמת, למעשה, אתם אנשים נפלאים שאוהבים להשקיע את כל כולכם בחברה בה אתם מרגישים בטוחים. אין לכם הרבה חברים, אבל החברים שיש לכם קרובים אליכם מאוד. ואתם תעשו הכל עבורם.

איזה אגרוף אתם עושים – ואיך הוא התאים לאישיות שלכם? בבקשה שתפו ותראו מה חברים שלכם קיבלו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *