הדודה החביאה את הפנים שלה כשהאחיין טיפס לברכיים של אישה זרה, אך התגובה של האישה כבשה את האינטרנט בסערה

לרובנו יש זיכרון ילדות בו דיברנו עם אדם זר למרות שאסור לנו. לילדים יש ראש תמים ולב מתוק כל כך שהם נמשכים לפעמים לאנשים עם אותו טוב לב.

במקרה של אייזיאה הקטן, הוא היה במשחק פוטבול תיכונים יחד עם דודה שלו, סטאר, כאשר הבחין באישה בעלת מראה ידידותי והילד הקטן פשוט היה חייב להתקרב אליה.

התגובה של האישה הזרה אולי לא הייתה מה שהייתם מצפים לה אבל התמונות כבשו את האינטרנט בסערה. צפו בעצמכם כמה הן מתוקות.

בפוסט הפייסבוק שלה שהפך עכשיו ויראלי, סטאר שיתפה את מה שקרה ואיזו תגובה מחממת לב הייתה לאישה הזרה.

היא כתבה: "אני לא מכירה את האישה הזו, אבל אם אתם מכירים אותה, תגידו לה שהיא מדהימה. אייזיאה ניגש לאישה הזו במשחק הבית האחרון שלנו לפני שבועיים. הוא ישב על הברכיים שלה והם דיברו כאילו הם מכירים אחד את השני. זה נמשך כ 20 דקות.

אבל היא עזבה מיד אחרי המחצית כדי להיפגש עם הבת שלה. והיום בערב…זמן קצר אחרי שהתיישבו לצפות במשחק אייזיאה הבחין בה. היא נופפה אליו והוא הלך אליה. חשבתי שהאינטראקציה שלהם תהיה אותו הדבר כמו בפעם האחרונה אבל טעיתי…"

סטאר אמרה: "אייזיאה ניגש אליה מחייך, טיפס על הברכיים שלה והניח את הראש שלו על הכתף שלה. היא קיבלה אותו בזרועות פתוחות. האישה הזו נענעה את אייזיאה עד שנרדם כאילו היא זו שילדה אותו. זה היה כל כך מתוק! שאלנו אותה אם היא רוצה שניקח אותו אבל היא כל הזמן אמרה שהיא (והוא) בסדר גמור.

היא אמרה שהוא החבר החדש שלה. אז היא אמרה שיש לה ילדה אחת בלבד, והיא בת 15, ורגעים כאלה הם פרייסלס".

הפוסט של סטאר התפשט במהירות וכל מי שהיא מכירה ניסה לעזור לה לאתר את האישה טובת הלב הזו. ברגע שזיהו אותה, סטאר הוסיפה לפוסט שלה: "גילינו מי היא. קוראים לה גברת אנג'לה. היא אישה כל כך מתוקה!".

הפוסט שלה קיבל יותר ממיליון לייקים כאות הערכה לדוגמא הנפלאה שאנג'לה הראתה. בבקשה שתפתו ועזרו להמיס עוד לבבות של אנשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *