הדבר הראשון שאתם רואים בתמונה חושף פרטים רבים על האישיות שלכם

יש המון מבחני אישיות מסתובבים ברשת. הם יכולים להיות מגוונים, ובצורה הפשוטה ביותר שלהם, הם יבקשו מכם להסתכל על תמונה ולהגיד מה הצבע או הצורה שראיתם קודם.

וזה בדיוק מה שהמבחן הזה מבקש מכם לעשות – ואם להתבסס על התוצאות שלי, הן היו מדויקות למדי כך שהייתי חייב לחלוק אותו איתכם.

אנחנו מדברים לעתים על סוגי אישיות שונים בחברה שלנו. לדוגמא, כשאנו מנסים להתקבל לעבודה חדשה, המעסיקים מבקשים לפעמים מהמועמדים לענות על שורה ארוכה של שאלות 'אישיות' כדי לראות אם הפרופיל שלהם מתאים לתפקיד המדובר.

זה מבחן אישיות פשוט יותר והוא אמור לגלות דבר אחד או שניים על האישיות שלכם.

את התמונה למטה אפשר לראות בכמה דרכים, והדבר שאתם רואים ראשון חושף הרבה על האישיות שלכם, כך לפי Paradigma Terrstre. כמובן שהמבחן הזה אמור להיות יותר לכיף ולא לקבוע דברים באופן נחרץ.

אבל כשאני עשיתי אותו, הוא בהחלט היה מדויק אז חשבתי שעוד אנשים ישמחו לנסות אותו.

המפתח הוא לא להסתכל על התמונה ולהתעמק בה – פשוט תנו מבט מהיר ותשאלו את עצמכם מה ראיתם.

טוב, אז מה היה הדבר הראשון שראיתם?

ראש של טיגריס

אם הדבר הראשון שראיתם היה ראש של טיגריס, אז זה אומר שאתם אנשים פרקטיים. יש לכם יכולות אנליטיות טובות ויכולת תפיסה מהירה.

כשאתם מקבלים משימה, אתם מיד מתחילים בה ועושים כמיטב יכולתכם לסיים אותה. אף לפעמים אתם עלולים להיות ממוקדים מדי בדרך שלכם. אל תשכחו להקשיב לאחרים, זה יעזור לכם להתפתח. אתם גם יכולים לשפר את האמפתיות שלכם כלפי הסביבה.

אתם לא אוהבים שינויים, ואפילו מפחדים מהם במיוחד כאשר הם מגיעים בפתאומיות. אתם יכולים להרוויח מללמוד איך להסתגל, אבל  לא משנה מה קורה אתם תהיו מוצלחים בגלל שאתם לא מאלה שמוותרים. רק אל תשכחו להישאר צנועים בדרך לשם.

קוף בעץ

אם הדבר הראשון שראיתם היה קוף בעץ, זה אומר שאתם יצירתיים, ותמיד מלאים ברעיונות חדשים וחדשניים. טפחו את הרעיונות האלה, אבל כדי להצליח אתם צריכים להיות מאורגנים יותר בחיי היומיום שלכם – אחרת זה ירגיש שאין לכם זמן לכלום.

אתם אנשים שמסוגלים לפתור כל בעיה, לא משנה כמה היא קשה. זה אולי קשור לצד היצירתי שלכם שעוזר לכם לפתור סיטואציות מסובכות. אתם מודעים שכל צעד שאתם לוקחים בחיים מנחה אתכם עם התפתחות אישית.

אל תשכחו לשים לב למה שקורה סביבכם – להיות תקועים בבועה זה לא תמיד דבר טוב. החברים שלכם צריכים אתכם, אז אל תתחבאו. יחד עם זאת, אתם אנשים שמכירים חברים חדשים בקלות וקל מאוד להסתדר איתכם.

מה היה הדבר הראשון שראיתם בתמונה? האם התיאור למעלה היה מדויק עבורכם? שתפו עם החברים שלכם כדי לראות מה הם חושבים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *