הבן שלה לא הפסיק להפריע…עד שהיא למדה טריק פשוט. כל הורה צריך להכיר את זה

להיות הורה זאת העבודה הכי חשובה שאי פעם תעשו, וכמו כל עבודה אחרת, חשוב להיות מוכנים. כולם לומדים להיות הורים בצורה שונה, ואין דרך נכונה או לא נכונה לעשות את זה. כמובן, אתם יכולים למצוא אלפי ספרים וכתבות ברשת שיגידו לכם מה לעשות, אבל שום דבר לא משתווה לניסיון חיים. אך כל הורה יגיד לכם, שיש דברים שיכולים לעזור, והיום אנחנו משתפים איתכם טיפ הורות שיעזור לכם מאוד.

הטיפ הזה מגיע באדיבותה של קירסטן ברגר הידועה גם בשם "the Mom Coach." לילדים של קירסטן היה הרגל להפריע לה בזמן שיחות, אז היא רצתה לפתח שיטה שתגרום לילדים שלה להיות סבלניים בזמן שהם מדברת עם מישהו אחר. הפתרון שלה פשוט מאוד, אבל גאוני.

כאשר הילדים שלה רוצים תשומת לב, הם יודעים שהם צריכים להניח את היד שלהם על הכתף של אמא. ברגע שקירסטן מרגישה את המגע של הילדים שלה, היא מניחה את היד שלה על היד שלהם כדי שידעו שהיא שמה לב אליהם ותדבר איתם עוד רגע. כך קירסטן יכולה להפסיק את השיחה בנימוס ולדבר עם ילדיה.

אולי יקח קצת זמן עד שזה יעבוד בצורה מושלמת, אבל כמעט כל מי שניסה את השיטה אמר שהיא עובדת מצוין. אם גם אתם סובלים מהבעיה הזאת, בהחלט כדאי לכם לנסות את השיטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *