הבחור הזה שיקר לחברה שלו שיש לו איבר מין במשך שנה שלמה

יש גברים שיטענו שהם טובים בלהסתיר דברים מנשים. יש נשים שיטענו שגברים טובים בלהסתיר מהן דברים. אך הבחור הזה, לקח את העניין לרמה אחרת לגמרי. הוא הסתיר משהו (או הסתיר אין-משהו) מהחברה האוהבת שלו במשך שנה שלמה.

אנדרו וורדל, ממנצ'סטר, אנגליה, נולד בלי איבר מין. אך הוא עדיין הצליח לקיים יחסי מין עם יותר מ 100 נשים. מפצה על משהו? יתכן. אבל כאשר פגש את חברה שלו, פביאן, סטודנטית לאופנה מבודפשט, הונגריה, הוא לא יכל להודות בבעיה האנטומית שלו. 

wr1

השניים נפגשו במחנה קיץ, וישר היה ביניהם קליק. אבל אנדרו לא רצה להתוודות מיד, והצליח לדחות זאת. העובדה שהם היו במערכת יחסים לטווח ארוך בהחלט עזרה, כמו גם הקשר הפסיכולוגי החזק ביניהם.

להפתעתו של אנדרו, חמישה חודשים אל תוך מערכת היחסים, פביאן אמרה לו שהיא רוצה לעבור לגור איתו. אנדרו הסכים, אך היה מודאג ואמר לפביאן שיש לו בעיית כליות, והצליח לדחות בנימוס את הבקשה שלה. הם נשארו שמחים מאושרים יחד, למרות מדיניות ה'אין נגיעה' למשך 7 חודשים נוספים. בנקודת הזמן הזאת אנדרו החליט להפיל את הפצצה.

mu1

באופן מפתיע, פביאן לא כעסה כלל על חוסר הכנות של אנדרו. היא הסבירה: "לא הרגשתי נבגדת. למרות שאני חברה שלו, זה העסק הפרטי שלו". היא אמרה שהם תמיד יכלו ליהנות מחיי סקס מלאים. היא ממשיכה: "אני באמת מאמינה שאנחנו לא חיות. בכל לילה לפני שאנחנו הולכים לישון, אנחנו מדברים במיטה. הוא החבר הכי טוב שלי. מעולם לא היה לי כזה חיבור עם גבר".

שם הבעיה הרפואית של אנדרו הוא bladder exstrophy, מצב בו הוא נולד עם שלפוחית שתן מחוץ לגוף, אבל בלי איבר מין. הוא עבר ארבעה ניתוחים שהעניקו לו איבר מין מתפקד לחלוטין.

אומנם בהתחלה אנדרו לא סיפר לפביאן, אבל הוא יצא בפומבי עם הסיפור שלו. אז אולי בעבר היה חסר לו איבר מין, אבל בהחלט אפשר לומר שיש לו ביצים גדולות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *