הבחור הזה בערך בגד באישתו, ונשים בכל העולם התאהבו בו בגלל זה

פוסט של אדם שמתגורר ביוטה, ארצות הבית, על אישה שתפסה את העין שלו הפך ויראלי בגלל כל הסיבות הנכונות. הוא עמד בתור כאשר הבחין באישה יפיפיה עומדת לפניו…

נשים בכל העולם התאהבו בפוסט (וכנראה גם באדם) בגלל המילים שכתב.

ml1
קצת מביך להודות בזה, אבל אני חושב שבגדתי באשתי, בערך…

כדי להסביר למה אני מתכוון, הייתי בטארגט (רשת צרכנות גדולה) וקניתי כמה דברים גבריים – פינצטה לגבות, קוצץ ציפורניים, קוצץ לזקן, שעווה לשפם, בשר מיובש, סרדינים, ליפה – וכשעמדתי בתור לשלם ראיתי אישה שהפילה אותי מהרגליים.

חשבתי לעצמי, "ואוו! איזה מזל יש לבחור שאיתה", ותוך פחות משנייה קלטתי שזאת אשתי! אתם יודעים, זה פשוט לא היה קשור לראות את בת הזוג שלי באותה החנות, באותו התור, חיה את החיים שלה בלי לדעת שיתכן והיא נמצאת באותו המקום, באותו הזמן, במכונית אחרת. היה אדם נוסף בינינו, אז הסתכלתי על אהבתי הקטנה והחמודה, וניסיתי לשלוח לה הודעות טקסט כמו, 'היי חתיכה' ו 'מה את קונה עכשיו מתוקה שלי?', היא לא שמה לב להודעות והסתכלה על הקופונים שהיא שמרה במיוחד בשביל הקנייה הזאת. אז ויתרתי על הניסיון להשיג את תשומת ליבה, כפי שאתם יכולים לדמיין הייתי יכול בקלות להביך אותה על ידי כך שהייתי קופץ על הקופה כמו לטאה ובאמת הופך אותה לגאה, אבל במקום, פשוט נשארתי מאחור וספגתי בשקט את הרגשות שיש לי כלפי האישה הזאת.

דבר ראשון, פשוט נדהמתי, שוב, מכמה שהיא יפה. אני מאמין שאני רואה את זה לעיתים תכופות, אבל היום, מכיוון שלא ידעתי שהיא תהיה בחנות, ראיתי אותה בעיניים חדשות ולא יכולתי להאמין שאני הבחור שנמצא איתה. זה גרם לי להסמיק – אבל אף אחד לא יכל לראות את זה מתחת לזקן הנובמבר הענק שלי.



דבר שני, זה מדהים שהיא בכלל לא שמה לב אלי. זה דבר טוב ודבר רע. טוב בזה שהעין שלה לא מחפשת דברים אחרים. טוב בכך שהיא לא ראתה את הבחור הקריפי עם הזקן הגדול שמסתכל לה מעל הכתף. אבל אולי זה גם רע, כמו, מה אם זה לא הייתי אני? אני צריך לקנות לה פחית נוספת של גז מדמיע, רק ליתר בטחון. אבל זה גם היה רע בגלל שהבנתי עד כמה הייתי קרוב לא לזכות באהבה שלה מלכתחילה, והמאמצים הקשים שהייתי צריך לעשות לפני שנים רבות רק כדי שתסכים לצאת איתי. לרגע סחפה אותי ההרגשה המוכרת של היגון כאשר ראיתי אותה לראשונה וחשבתי לעצמי, 'טוב, אין לך סיכוי איתה'. אבל איכשהו הצלחתי לתפוס אותה למרות חסור הביטחון, חוסר היכולת, וכל הפגמים שלי.

דבר שלישי, הייתי כל כך שמח ומרוצה לראות אותה עם ביטחון עצמי באותו היום, כמו האישה העצמאית, מלאת היכולת, צנועה, כיפית, אדיבה ואדירה שהיא. ואז היא לקחה את הדברים שלה ויצאה מהדלת. לא אמרתי דבר, לא סימנתי לה, פשוט התבוננתי בה הולכת, בהערצה ובידיעה שהיא אשתי ואני אוהב כל דבר באישה הזאת.

היא כמעט ולא מסתכלת בפייסבוק, אז היא לא תראה את הפוסט הזה, היא לא תדע שבערך בגדו בה היום, אבל חשבתי לשתף את זה אתכם מכיוון שאני פשוט בחור טיפשון שמנסה לעבור את החיים, ובאותו הזמן אני בטוח שהיו אנשים נוספים שחוו את אותן החוויות עם האנשים שהם אוהבים בדרך כזאת או אחרת, והרגעים האלה הם מושלמים.

הלקח שלנו להיום: זה דבר טוב להסתכל על האהובים שלנו עם עיניים טריות מתי שאנחנו יכולים כדי להזכיר לנו כמה ברי מזל אנחנו שיש לנו את האור שלהם בחיינו.

נכתב במקור על ידי ג'ייסון היואלט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *