האפיפיור נישק את התינוקת על הראש – חודשיים אחר כך המשפחה הבינה את התוצאה המצמררת

ישנם רגעים שחיים שנצרבים בזיכרון, לא משנה כמה זמן עבר. לדוגמא, היום בו נולד האח הקטן שלכם, יום החתונה שלכם, וכו'.

ולמרות שאלו רגעים נפלאים בחיים, הם מחווירים לעומת הסיפור שהיה למשפחת מסיאנטוניו לספר, כאשר בתם ג'יאנה פגשה את האפיפיור פרנציסקוס בפילדלפיה.

המשפחה קיבלה טלפון מחבר שעובד ב FBI, דוני אספר. הוא במקרה היה חלק ממערך האבטחה של האפיפיור באותו יום והוא הורה להם ללכת למרכז העיר במהרה אם הם רוצים סיכוי לפגוש אותו. המשפחה מילאה אחר ההוראות של סוכן ה FBI.

דוני חיכה שהבת של חברים שלו, ג'ואי וקריסטן, תפגוש את האפיפיור. ההורים הם קתוליים אדוקים, וג'יאנה הקטנה אובחנה עם בעיה נדירה בדם וגידול במוח.

הם התפללו שהיא אולי תזכה לקבל ברכה מהאפיפיור במרכז העיר פילדלפיה. אך זה בדיוק מה שזה היה…תפילה. בכל האזור היו המוני אנשים שהייתה להם את אותה מטרה, והמשפחה היססה לצאת מהבית בהתחלה, מחשש שמצבה של ג'יאנה יחמיר בתוך קהל האנשים העצום.

בסופו של דבר, הם החליטו להתעלם מהחששות ועשו את המסע. כשהם נזכרים בזה, הם בטוח מודים לאלוהים שהם עשו זאת…

המשפחה מיהרה למקום בו האפיפיור היה אמור לעבור. ברגע שג'ואי ראה את האפיפיור פרנציסקוס עושה דרכו לכיוונם, הוא החזיק את התינוקת ג'יאנה גבוה מעל הראש בתקווה שזה יגרום למאבטחים לשים לב אליהם. אחד המאבטחים הבחין בתינוקת ולקח אותה לאפיפיור.

שם, בין אלפי האנשים, האפיפיור פרנציסקוס נישק את הילדה בראש ובירך אותה.

כשהיום הסתיים, הכל חזר לקדמותו. הביקורים אצל הרופא היו תכופים המשפחה ניסתה להישאר חיובית לנוכח המצוקה.

אבל אז, שישה שבועות אחרי המפגש של ג'יאנה עם האפיפיור, ג'ואי וקריסטן קיבלו חדשות שהיו בגדר נס. הצילומים הראו שהגידול התכווץ בצורה ניכרת, מה שאפשר לג'יאנה להתחיל בהחלמה שלה.

האם הנשיקה של האפיפיור היא שריפאה אותה? ובכן, לעולם לא נדע בביטחון, אבל המשפחה בהחלט מאמינה שכן. "הנשיקה הייתה עבודת אלוהים, זה בטוח", הם אמרו.

צפו בסרטון לפרטים נוספים:

האם אתם מאמינים שאלוהים השתמש באפיפיור כצינור להענקת נס לתינוקת ג'יאנה? המשפחה בהחלט חושבת כך!

בכל מקרה, זה נפלא שהגידול של הילדה התכווץ, ואנו מאחלים לה את כל הטוב שבעולם. שתפו אם אתם מאמינים בניסים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *