האם מייקל פלפס ישחק את טרזן בחידוש של הסרט הקלאסי?

אם ספורטאים לא היו אמיצים מספיק בשביל לשחק בסרטים לא היינו זוכים לראות קלאסיקות כמו ספייס ג'אם, או קאזאם (חלק יקראו לסרט קלאסיקה), ולא היינו רואים את קארים עבדול ג'באר נלחם בברוס לי בסרט Game Of Death שיצא בשנת 1978.

עכשיו עוד ספורטאי מועמד להיכנס לרשימה המכובדת של ספורטאים ששיחקו בסרטים. השחיין הנפלא מייקל פלפס קיבל הצעה לככב בחידוש לקלאסיקה טרזן שמופק על ידי Warner Bros.

זה לא משהו חדש ששחיין אולימפי ישחק את טרזן, בשנות ה – 20 השחיין האגדי ג'וני וויסמילר היה זה ששיחק בתפקיד הראשי. וויסמילר, זוכה 5 מדליות אולימפיות, והחזיק ב – 67 שיאים היה בתפקיד טרזן ב – 12 סרטים. קריירה מרשימה ללא ספק.

אומנם אין החלטה סופית, אך הבמאי דיוויד ייטס (ביים את הארי פוטר 5-8), גילה עניין בספורטאי הנפלא. אבל גם אם מייקל פלפס לא יככב בסרט הקלאסי אין לו מה לדאוג, תוכלו לראות אותו על גבי מסך הטלוויזיה בערוץ הגולף, כאשר הוא ישתתף בתכנית שתקרא The Haney Project. בתכנית מייקל פלפס יתאמן עם המאמן האגדי האנק הייני שאימן בעבר את טייגר וודס, וגם את הקומיקאי ריי רומנו.

ג'וני וויסמילר

הרעיון שמייקל פלפס יופיע על גבי המסך הגדול הוא קצת מוזר. אם שמעתם אותו בראיונות אז ודאי שמתם לב שהוא לא מתבטא בצורה הטובה ביותר, ולמעשה הוא נשמע כמו ספורטאי רגיל. לא שזה רע, אבל כשחקן לפעמים צריך להביא משהו נוסף לשולחן. מצד שני, התפקיד של טרזן לא יצריח ממנו לדקלם דיאלוגים ארוכים, או טקסטים מסובכים, הרי טרזן בעיקר נהם ועשה קולות של אדם קדמון. והמחשבה של לראות את מייקל פלפס דופק את ידיו על החזה וצורח – אוווווו היא פרייסלס.

אז אם מייקל פלפס אכן ישחק בסרט טרזן זו תהיה חווית צפייה מעניינת ביותר, כמעט כמו הסרט של קווין דוראנט שאמור לצאת בעוד מספר ימים.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *