האם אתם מתעוררים בכל לילה בשעה קבועה? זה מה שזה אומר!

ישנן מערכות פנימיות ושעונים המוטמעים בתוך בני האדם, שעוזרים לנו לשלוט על תפקוד האיברים. הבריאות הרוחנית והפיזית שלנו קשורים אחד לשני.

הרפואה הסינית המסורתית מקדישה תשומת לב לתבניות של תנועת אנרגיה למקומות שונים בגוף בזמנים שונים של היום. במהלך 24 שעות היממה הגוף שלנו מקדיש אנרגיות שונות לאיברים שונים.

אם אתם מתעוררים בשעות קבועות באופן קבוע, יתכן והמשמעות היא שחלק מהאנרגיה נחסמת או מגיעה למקום הלא נכון. זה מפריע לאיזון ולמחזוריות הטבעית שלנו. האיברים שלכם זקוקים לאנרגיה כדי להחלים ולפעול כהלכה.

הנה רשימה של זמנים והאיברים שהם קשורים אליהם. יש לבחון את החסימות הללו באופן פיזי ורגשי. עליכם לבחון מתי ומה אכלתם, מכיוון שאלו יכולים להיות הסיבות לסימפטומים.

21:00-23:00

זאת שעה ממוצעת שרוב האנשים הולכים בה לישון. זה הזמן שמערכת האנדוקרין שלנו מאזנת את עצמה והאנזימים מחדשים את המלאי. מערכת האנדוקרין מנהלת את ההורמונים ואת חילוף החומרים. אם אתם מתקשים להירדם בשעה הזאת, יתכן ואתם סובלים מלחץ או מתח.

אתם עדיין תוקעים מנטלית באירועי היום או מתכוננים לאירועים של מחר. חזרו על מנטרות חיוביות, ושחררו את הצורות היוצרות את המתח. אם אתם אוכלים מאוחר ביום, זאת גם יכולה להיות סיבה לחסימה הזאת.

23:00-1:00

אם אתם מתעוררים בשעות הללו יתכן וזה בגלל טינה שאתם סוחבים. זה הזמן במחזוריות 24 השעות שאנרגיית היין הופכת ליאנג. אנרגיית היאנג היא פעילה מאוד, והגוף שלכם אמור לאחסן את האנרגיה הזאת למחרת. חזקו את האהבה וההערכה העצמית, ונסו כמיטב יכולתם להישאר רגועים ולשמור אנרגיה.

השלפוחית שלכם מפרקת באופן פיזי שומנים. יתכן ואתם צורכים יותר מדי שומנים ושמנים לא בריאים.


1:00-3:00

זה זמן קריטי לניקוי הרעלים ותהליך החידוש של הגוף. הכבד שלכם מפרק ומשחרר רעלים, ומפיק דם טרי.

התעוררות בשעה הזאת היא בדרך כלל אינדיקציה לכעס, תסכול ותצורות שליליות. אם אתם לא מתייחסים לרעלים הרוחניים הללו, אז ה'כבד הרוחני' שלכם מנסה להסב את תשומת ליבכם לבעיות הללו.

3:00-5:00

זה הזמן שהריאות שלכם נמצאות בתיקון ומציפות את הגוף שלכם בחמצן. תוודאו שמספיק חם לכם כדי לעזור לבצע את הפעולות החיוניות לגוף. אם אתם מתעוררים בשעה הזאת נסו תרגילי נשימה.

בעיות עם הריאות קשורות בדרך כלל לעצב וצער.

5:00-7:00

רעלים שפורקו מוקדם יותר בלילה מתנקים כעת מהמערכת.

המעי הגס פעיל בשעה הזאת. אכילת לא נכונה יכולה להוביל לבעיות שיעירו אתכם בשעה הזאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *