האם אתם יודעים מדוע מריחואנה אינה חוקית? הסיבות האמיתיות הרבה יותר גרועות ממה שאתם חושבים

במדינות בארצות הברית בהן המריחואנה היא חוקית, רוב המצביעים הם לבנים. עכשיו, אתם בטח תוהים: מה קשור צבע העור שלהם? ובכן, אם תלכו אחרונה לתחילת האיסור של מריחואנה, צבע העור היה הכל.

אם תשאלו היום את האמא המודאגת הממוצעת, היא תגיע לכם שלעשן מריחואנה ולנהוג זה דבר מסוכן, מה שלא רחוק מהמציאות, או שמריחואנה לא טובה להתפתחות המוח של ילדים. אבל אם תחזרו בזמן 80 שנים אחורה ותשאלו את אותה השאלה, התשובה שתקבלו תהיה שונה לגמרי.

"יש 100,000 מעשני מריחואנה בארצות הברית", אמר הארי אסלינג'ר, הנציב הראשון של הלשכה בפדרלית למלחמה בסמים, שהייתה קודמת לרשות למלחמה בסמים. "ורובם שחורים, היספנים, פיליפינים, ואנשי בידור. המוזיקה השטנית, ג'ז וסווינג היא תוצאה של שימוש במריחואנה. המריחואנה הזאת גורמת לנשים לבנות לחפש תענוגות מיניות אצל שחורים, בדרנים ואחרים".

"מריחואנה גורמת לכושים לחשוב שהם טובים כמו אנשים לבנים", הוא המשיך.

בנוסף להערות הגזעניות הדוחות הללו, הופצו שקרים רבים בנוגע לצמח. הם אמרו שהוא מסוכן יותר מאחרים, מסמים קשים. הם אפילו הזהירו שמריחואנה עלולה "להוביל לפציפיזם", כאילו זה היה דבר כל כך נורא. חלק מההאשמות שלהם היו פשוט מגוחכות.

mrk

"אם המפלצת המחרידה פרנקנשטיין הייתה עומדת פנים אל פנים מול מריחואנה, היא הייתה מתה מהפחד", הכריז אסלינג'ר ב 1936 בסרט אנטי-מריחואנה בשם "Reefer Madness".

חוקים רבים נגד סמים היו גזענים לחלוטין, ולמחוקקים לא הייתה בעיה להכריז זאת. חוקי סמים רבים, במיוחד בדרום,  הסתדרו נפלא עם חוקי ג'ים קרואו.

אבל תודה לאל שעכשיו אנחנו יכולים לשים מאחורינו את הגועל הגזעני הזה, נכון? ובכן, לא כל כך מהר.

לפי מחקר שנערך על ידי ACLU ב 2013, הסיכוי של אדם שחור להיעצר באשמת אחזרת מריחואנה היה גבוה פי 4 מאשר אדם לבן, למרות ששיעור השימוש במריחואנה בקרב שני הגזעים הוא זהה. במספר מדינות, הסיכוי של אדם שחור להיעצר היה גבוה פי 6! עד גיל 23 כמעט חצי מהשחורים בארצות הברית נעצרו.

One thought on “האם אתם יודעים מדוע מריחואנה אינה חוקית? הסיבות האמיתיות הרבה יותר גרועות ממה שאתם חושבים”

  1. ואלה אפילו לא הסיבות האמיתיות מאחורי התעמולה של קיסינג׳ר הנל
    עיקר העניין היה שדות הכותנה של אותו חבר הפרלמנט שחש סכנה לרווחים שלו אל מול הדוד הנפלא של המריחואנה: המפ
    ולכן…… עד היום זו הסכנה העיקרית של תעשיות הנפט התרופות הטקסטיל ועוד.
    בדקו את ההיסטוריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *