דלי קונדומים בלתי מורשה מוצא את דרכו אל תוך הכפר האולימפי

הועד האולימפי הבינלאומי לוקח את נושא השיווק והמיתוג ברצינות. מאוד ברצינות. בזמן האולימפיאדה לספורטאים אסור להופיע עם פרסומות של חברות אשר אינן ספונסריות רשמיות של המשחקים האולימפיים. אחרי הכל זה מתבקש, הם רוצים לשלוט על 100 אחוז מכל אמצעי השיווק. ומסתבר שזה נכון גם לקבי קונדומים. 

 את התמונה העלתה לטוויטר רוכבת ה – BMX האוסטרלית קרוליין ביוקנן. כפי שאתם יכולים לראות – דלי מלא בקונדומים עם הכיתוב "Kangaroo condoms, for the gland down under", משחק מילים משעשע יש לומר. הבעיה היא שהקונדומים לא סופקו על ידי חברת דורקס, שהיא ספקית הקונדומים הרשמית של המשחקים האולימפיים. וכן, מסתבר שיש ספקית קונדומים רשמית.

"אנחנו נבדוק את הנושא, ונבקש שהם לא יחלקו לספורטאים, מכיוון שדורקס היא הספקית שלנו" אמר דובר של המשחקים האולימפיים בלונדון לעיתון הגרדיאן.

הקונדומים שבדלי יוצרו על ידי המתחרה של דורקס – חברת אנסל מאוסטרליה, אשר נמצאת בבעלות של חברת פסנט הבריטית. דובר של החברות שללו אמר שאין להם שום קשר לאולימפיאדת לונדון 2012, ואמר שיתכן וזו מתיחה. אם לא, זה שיווק גרילה במיטבו.

קונדומים בלתי רשמיים באולימפיאדה

 

אז אולי זה נשמע קצת מוזר שדלי של קונדומים יכול ליצור כל כך הרבה רעש, אבל אנחנו כבר רגילים לזה. דורקס סיפקו 150,000 קונדומים אשר היו מפוזרים במכונות קונדומים אוטומטיות ברחבי הכפר האולימפי. באולימפיאדה החורף בונקובר היו צריכים משלוח חדש של קונדומים, מכיוון שהספורטאים פשוט השתמשו בכולם. טוב, אבל זו לא הפתעה. הרי שוערת נבחרת ארצות הברית בכדורגל – הופ סולו, גילתה לנו בראיונות על המסיבות והחגיגות שקורות בכפר האולימפי.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *