דירוג עשרת שערי העונה בפרמייר ליג

רובין ואן פרסי, חאטם בן ארפה, או אולי לואיס סוארז? מי הבקיע את השער היפה ביותר העונה בפרמייר ליג?

עונת 2011/2012 בפרמייר ליג הסתיימה בדרמה מטורפת, ולא פחות חשוב הייתה מלאה בשערים נפלאים, כך שהבחירה הייתה קשה במיוחד. אבל בכל זאת, לאחר חפירה מאומצת במאגרי הוידאו ברשת, בחרנו את עשרת שערי העונה.

אז מה דעתכם? מסכימים איתנו? תגידו מה דעתכם בתגובות למטה

10. סנדרלנד – וויגאן 1:4, 3 בינואר 2012. טיל אדיר מבעיטה חופשית של קרייג גארדנר, שחקנה של סנדרלנד. הכדור נראה כאילו הולך החוצה, ואז משנה כיוון ונכנס לפינה העליונה. מזכיר במשהו את השער ההוא של רוברטו קרלוס הגדול.

9. ארסנל – אסטון וילה 0:3, 24 במרץ, 2012. בעיה חופשית אדירה של מיקל ארטטה מארסנל מרעידה את הרשת.

8. ניוקאסל – אברטון 1:2, 5 בנובמר, 2011. ניוקאסל הבקיעו הרבה שערים יפים העונה, ואברטון חטפו הרבה שערים יפים העונה. בעיטה נפלאה של ראיין טיילור מניוקאסל מכניסה אותו למקום ה – 8 במצעד. (חכו חכו, יש לנו עוד מניוקאסל ואברטון בהמשך).

7. סנדרלנד – נוריץ' 0:3, 1 בפברואר, 2012. שער נפלא של פרייז'ר קמפבל מסנדרלנד. דומה מאוד לשער של ראיין טיילור מניוקאסל, אבל קמפבל מקבל את היתרון בגלל עצירת הכדור היפה, והדיוק המדהים.

6. ניוקאסל – בולטון 0:2, 9 במרץ, 2012. אני בטוח שרובכם ראיתם את השער הנפלא הזה של חאטם בן ארפה שלוקח את הכדור במחצית המגרש ודוהר עד לשער. הסיבה שהוא אינו ממקום גבוה יותר ברשימה היא שבן ארפה אומנם שולט נפלא בכדור, אבל שחקני בולטון לא ממש מפריעים לו בדרך (עוד סיבה היא שאני אוהב בעיטות מהאוויר).

5. ליברפול – נוריץ' 0:3, 28 באפריל, 2012. ללואיס סוארז לא הייתה עונה קלה. הקבוצה לא הצליחה, ההערות הגזעניות כנגד פטריס אברה. אבל השלושער הנפלא שלו מול נוריץ' הצליח להשכיח אפילו למעט זמן את הטעם המר מהעונה. בסרטון יש אומנם את שלושת השערים של סוארז, אבל הוא נכנס בזכות הבעיטה המדהימה מ – 40 מטר מעל השוער.

4. ארסנל – אברטון 0:1, 10 בדצמבר, 2011. תמיד טענתי שרובין ואן פרסי הוא אבי נמני משודרג. לא הכי מהיר, גבוה, רזה, עם טכניקה מעולה. שליטה אבסולוטית בכדור, ויכולת לבעוט כל כדור לאן שהוא רק רוצה. וכך עשה ואן פרסי בוולה הנפלא הזה מול אברטון.

3. סטוק סיטי – מנצ'סטר סיטי 1:1, 24 במרץ, 2012. פיטר קראוץ' ידוע במשחק הראש האדיר שלו, ולא בבעיטות החזקות. כשקראוץ' הבקיע את השער נפלא הזה מול הסיטי, כולם צעקו – שער העונה ! אבל לצערו של קראוץ' מספר שערים מדהימים בשבועות שלאחר מכן, מעמידים את השער שלו רק במקום השלישי.

2. קווינס פארק ריינג'רס – ליברפול 2:3, 21 במרץ, 2012. החצי מספרת המדהימה של סבסטיאן קואטס הייתה שמה את השער שלו במקום הראשון בעונה רגילה. אבל השנה היה ממתק רציני במקום הראשון. אהה, ודרך אגב, זה היה שער הבכורה של קואטס במדי ליברפול. לא רע, הא?

1. ניוקאסל – צ'לסי 0:2, 2 במאי, 2012. וזה שער העונה שלי לעונת 2011/2012 בפרמייר ליג. פאפיס דמבה סיסה הגיע לניוקאסל בחלון ההעברות בינואר, ולא הפסיק להרשים. החלוץ הסנגלי הבקיע צמד במשחק הניצחון מול צ'לסי, אבל השער השני היה מעולם אחר. נראה כאילו הכדור משייט לו באיטיות בעיקול מדהים היישר אל תוך החיבור הרחוק. מדהים !

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *