דידייה דרוגבה הולך לאמן בהודו

התחנה הבאה של דידייה דרוגבה לא תהיה סין או אירופה, אלא הודו. שם הוא ינסה את מזלו באימון קבוצה. 

דרוגבה השאיר את עולם הכדורגל במתח בנוגע לעתידו לאחר שסיים את חוזהו בצ'לסי. אבל השחקן מחוף השנהב, יתן לקריירת האימון שלו צ'אנס, אם כי זה רק במשחק ראווה – T20 Exhibition, לפי חדשות גולף (gulfnews).

דרוגבה יאמן נבחרת המורכבת מהמנצחים של טורניר החובבנים T20 של פפסי. אבל לא מצפה לו עבודה קלה, כי מולו תעמוד נבחרת אשר יאמן אותה שחקן נבחרת הודו לשעבר – בייצ'ונג בוטיה.

טורניר ה – T20 הוא פרק נוסף במערכת היחסים של דידיידה דרוגבה עם הודו. בעבר ניסה דרוגבה (ונכשל) ללמוד קריקט בפרסומת לפפסי, יחד עם חבריו לשעבר לקבוצה – פרנק למפארד ופרננדו טורס.

אף אחד לא יודע עדיין היכן ישחק דרוגבה בעונה הבאה. שמועות מספרות על מעבר אפשרי למועדון הסיני – שנחאי שנהואה (קבוצתו של ניקולס אנלקה), מועדון אל וואסל באיחוד האמירויות (אשר אותה מאמן האחד והיחיד – דייגו ארמנדו מראדונה), וכמובן קבוצות נוספות באירופה.

דרוגבה עבר עונה לא קלה, לאחר שבחלקה הראשון הוא לא הרבה לשחק כאשר על הקווים עמד הפורטוגלי – אנדרה וילאש בואש, אבל לאחר שרוברטו די מטאו לקח את מושכות האימון של הבלוז, לדרוגבה היה חלק מרכזי בקבוצה, וכמובן חלק גדול ביותר בזכייה ההיסטורית של צ'לסי בליגת האלופות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *