דומינטריקס חושפת את הדברים הכי פסיכיים שלקוחות ביקשו ממנה לעשות

הדומינטריקס (אישה שמתפקדת בתור בן הזוג השולט במערכת יחסים סאדו-מזוכיסטית) הזאת בת ה 29 עובדת בתעשיית הסייבר מגיל 17 ועכשיו היא חושפת את הדברים הכי מוזרים שאנשים ביקשו ממנה.

סיירה לינץ', מפורטלנד, אורגון, התגוררה ביפן כאשר הכירו לה את העולם הרשת המטורף הזה. סיירה פגשה בחור במדיה החברתית שהשתוקק לפגוש אותה במציאות, אך היא סירבה. בנקודה הזאת קרה משהו בלתי צפוי. הבחור הציע לקנות בקבוק של השתן שלה ותחתונים שהיא לבשה תמורת 250$. סיירה הסכימה ושלחה את הבקשות המוזרות ללקוח המרוצה.

dom1



מאז סיירה שירתה מאות לקוחות ומתמחה בהשפלה ורבאלית ו-ויזואלית ולא בהצלפות ושלשלאות. היא פיתחה קהל נאמן שהולך אחריה והם ביקשו ממנה דברים מטורפים לגמרי.

ut1

אחד הדברים המוזרים בהם היא לוקחת חלק כרגע היא א 'השפלה כלכלית', ובה גברים זורקים עליה כמויות סף אדירות, והיא סוחטת אותם עם תמונות שעלולות לסכן אותם.

ut2

"הגברים האלה מרגישים חלשים ליד נשים חזקות והם מתרגשים מלראות את חשבון הבנק שלהם מתרוקן. לחלקם אפילו יש פנטזיות בהן מפתים אותם לפשיטת רגל. בחור אחד הכניס את כל פרטי האשראי שלו לאתר של Saks ואז נתן לנו את הסיסמא. תוך שעה בזבזנו 10,000 דולר בקניית דברים טיפשיים. הוא אהב את הרעיון של אישה ביצ'ית בסגנון פריס הילטון שפשוט תצחק עליו ותשתמש בו רק בשביל הכסף".

ut3

חלק מהלקוחות של סיירה אוהבים שהיא סוחטת אותם והם שולחים לסיירה את פרטי הקשר של הנשים שלהם יחד עם תמונות שיכולות לסבך אותם. אז היא דורשת דרישות כספיות ומאיימת לחשוף את הסוד המלוכלך שלהם.

לסיירה בהחלט יש סידור טוב, היא לא מעמידה עצמה בפני סכנה פיזית, ועושה ערימות של כסף.

ut3



"אני אוהבת את העצמאות. אני לא חייבת כלום לאף אחד ולא עושה שום דבר שאני לא רוצה. אם מישהו מתחצף או מתנהג לא יפה אני פשוט אומרת לו להתחפף", אומרת סיירה. "אני אוהבת את היצירתית ואת הפן הפסיכולוגי, וכמובן, את הכסף. "

ut5

אני בהחלט לא מתכוון לתת לסיירה את הכסף שלי, אבל נראה שיש לא מעט גברים בעולם שבהחלט מוכנים לתת לה את הכסף שהרוויחו בעמל רב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *