גורת דובים הייתה במצוקה אז היא קפצה על סירת ראפטינג על מנת שיחלצו אותה

לא קל לגרום לבעלי חיים להבין את הדברים הכי פשוטי. חתולים לא מבינים כשמצביעים, חזירוני ים חושבים שתפגעו בהם, וכלבים, ובכן יש כלבים שלא מבינים מה זה לא. כאשר מדריך ראפטינג התקל בגורת הדובים החמודה הזאת, היא איכשהו ידעה בדיוק מה לעשות.

br1

הגורה, שכבר קיבלה את השם 'נולי בר' נצפתה מספר פעמים בשבועות האחרונים באזור נהר נוליצ'וקי, ליד ארווין, טנסי. כנראה ננטשה על ידי אמא שלה, המדריך דאני אלן לקח את משימת החילוץ על עצמו. 

br2

הגורה ששוקלת 5 ק"ג בלבד, הבינה בדיוק מה קורה וטיפסה על סירת הראפטינג. לאחר מכן היא נלקחה למרכז חילוץ הדובים המקומי, שם בדקו אותה. מסתבר שהיא גורה בת 5 חודשים, שסבלה מהתייבשות.

br3



"ראינו את הדובה הזאת במהלך ארבעת הימים האחרונים, ואמא שלה לא הייתה בסביבה", הסביר מאט מוזס, הבעלים של חברת הראפטינג USA. "היה ברור שהיא סובלת מתת-תזונה, ונראה שהייתה במצוקה. אחד המדריכים כל הזמן חזר אלי ואמר שהם לא יודעים מה לעשות. לא רצינו לראות את הדובה הזאת מתה בצידי הנהר".

br4

"בהתחלה היא הלכה לכיווננו, ואז שחתה לכיוון אחת הסירות. ביום חמישי, בחור מחברת ראפטינג אחרת, עצר את הסירה והיא עלתה עליה", הסביר מאט. "זאת הפעם הראשונה שאי פעם שמעתי על דוב שעולה על סירת ראפטינג".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *