ג'ון סטיוארט פרש מטלוויזיה, הקים חווה ענקית שתטפל ותעניק בית לחיות שעברו התעללות

אחרי שפרד מתפקידו כמנחה התכנית The Daily Show, הקומיקאי ג'ון סטיוארט החליף את סגנון חיי הניו יורק כדי לחיות בחווה בגודל 48 דונם שתהפוך למקלט עבור בעלי חיים שעברו התעללות.

ג'ון ואישתו טרייסי הודיעו ביום שבת שהם יהפכו לחלק מרשת של חוות שנותנות מקלט ובעלי חיים.

"קנינו חווה בניו ג'רזי עם כוונה להתחיל חוות מקלט עם מרכז חינוכי, אבל מה שאני מודיע היום הוא שהחווה שלנו תהיה סניף ניו ג'רזי של חוות מקלט (Farm Sanctuary)", אמרה טרייסי בערב הגאלה המסורתי של Farm Sanctuary בניו יורק. "אנחנו הולכים לתמוך ולעודד ולעורר סקרנות, ונמצא מנהיגים חדשים לתנועה החשובה הזאת".

jo1



חוות באפלהד ממוקמת במידלטאון, ניו ג'רזי, החווה משמשת כבית מחסה וחילוץ ללא רווח של חיות שעברו התעללות. בקרוב ג'ון וטרייסי סטיוארט יהיו הבעלים הגאים של עשרות פרות, חזירים, כבשים, תרנגולי הודו וחיות אחרות שחולצו מחוות מפעל.

"אם אנשים יעשו קצת יותר, אם הם יתאהבו קצת יותר, כל כך הרבה יכול לקרות", אמרה טרייסי סטיוארט לניו יורק טיימס. "זה לא אומר מעבר לטבעונות. אתם יכולים לתמוך בהם. אתם יכולים להראות עדינות. אתם יכולים לנגן להם מוזיקה. אני באמת מקווה שאנשים יוכלו להתחבר לחיות כפי שרובנו עשינו כשהיינו ילדים".

"אני מרגיש קצת לא בנוח. ביליתי את 20 השנים האחרונות בתוך עולם הפוליטיקה של וושינגטון ובתקשורת, אז אני לא ממש יודע איך להתמודד עם אנשים שיש להם אמפטיה", אמר ג'ון סטיוארט.

צפו בדיווח החדשות על הסיפור המופלא של ג'ון וטרייסי סטיוארט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *