ג'ואקים נואה זרק שלשה מטורפת כדי שאוהדי הבולס יזכו בביג מאק

ג'ואקים נואה, פורוורד השיקגו בולס לא תמיד היה אהוב הקהל. האופי שלו לא תמיד מובן באופן הנכון, ואנשים מתעצבנים עליו מפעם לפעם. כך שאי אפשר להאשים אותו כשניסה לזכות באהבת הקהל הביתי במשחק הבית מול אורלנדו ביום שלישי.

לבולס יש הסכם שיווקי בו כל אוהד מקבל ביק מאק בתנאי ששיקגו תגיע ל – 100 נקודות או יותר במשחקי הבית. נואה מסתבר ידע על ההסכם הזה.

כך שהבולס הובילו על המג'יק בסוף הרבע הרביעי, נואה זרק זריקת שלוש לא אופיינית כשעל השעון נותרו 3.8 שניות. לצערו, הוא החטיא את הזריקה, ושיקגו ניצחה 93:99. כך שהאוהדים לא קיבלו את הביג מאק בסופו של דבר.

"אני קצת מתחרט על זה. זו לא הייתה זריקה טובה" אמר נואה לאחר המשחק. "צריך לכבד את המשחק, בגלל שאין לדעת מה יקרה. פשוט נתפסתי ברגע, וניסיתי להשיג לאוהדים את הביג מאק. הם ממש רצו את זה (הקהל קרא בקריאות ביג מאק לקראת סיום המשחק), ועכשיו אני מרגיש שלא רק שהחטאתי את הזריקה, אבל לא הצלחתי להשיג להם את הביג מאק. בפעם הבאה אני לא אקח את הזריקה".

הייתה זו זריקת השלוש החמישית בקריירה של ג'ואקים נואה, כמובן שהוא החטיא את כולן. אלא שהפעם הרבה היה מונח על הזריקה הזו. הבטן של האוהדים. לא נורא ג'ואקים, סביר להניח שחסכת לאוהדי הבולס לילה קשה בשירותים.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *