מחקר חדש קבע: גברים מייצרים זרע איכותי יותר כאשר הם בוגדים בבנות הזוג שלהם

גברים, תקשיבו. אם אתם רוצים ילדים: תבגדו בבת הזוג שלכם. זה אחד הממצאים של מחקר שנוי במחלקות שנערך על ידי מכללת באוהיו ארצות הברית.

טוב, אז אולי מיהרנו לקפוץ למסקנות, אבל האמת שלא ממש. במחקר שנערך במכללת ווסטר שבאוהיו מצאו שגברים גומרים מהר יותר ומייצרים יותר זרע איכותי כאשר הם מאוננים לפורנו. זאת אומרת – גברים מייצרים את הזרע הטוב ביותר שלהם כאשר הם נמצאים עם אישה חדשה.

אחת מהחוקרות ד"ר לורה קיי. סירוט, עוזרת פרופסור לביולוגיה, אמרה להאפינגטון פוסט ש'המחקר שלנו לא מרמז דבר על האם הועדפה או לא הועדפה מונוגמיה על ידי בחירה טבעית. אך המחקר הזה, ומחקרים אחרים מעידים של הבדלים בכמות ואיכות השפיכה אצל זוגות מחוץ לנישואים'.

nu1



המחקר הזה יכול להיות שימושי לאבולוציה הביולוגית שלנו, אבל יש לו גם שימושים פרקטיים. חוקרים מקווים שממצאים יעזרו לזהות ולטפל באי פוריות של גברים. כאשר גברים רואים רופאים בנוגע לאפשרות של אי-פוריות, הם מתבקשים לאונן מול פורנו. מה שהמכללה גילתה הוא שהזרע שלהם באיכות גבוהה יותר מאשר הזרע שהם מייצרים כאשר הם נמצאים עם בנות הזוג שלהם. לכן, יתכן והבעיה הוסתרה מפני רופאים. בשביל נשים, המשמעות היא פחות בדיקות פולשניות בעקבות אבחונים לא נכונים.

בשביל המחקר, מדענים לקחו דגימות זרע מ 21 גברים שאוננו מול שבעה סרטי פורנו שונים במהלך תקופה של 15 ימים. השחקן והשחקנית היו זהים בששת הסרטים הראשונים, אבל בסרטון האחרון הייתה שחקנית אחרת. חוקרים מצאו שהשפיכה מהסרט האחרון הכילה יותר זרע, ויותר זרע איכותי מאשר הדגימות האחרות. לגברים גם לקח פחות זמן לגמור.

nu2

סירוט הודתה 'שיתכן והשחקנית או הסצינות גירו יותר או פחות חלק מהמשתתפים במחקר. לא שאלנו את הגברים על רמת הגירוי שלהם. אך המחקר שלנו עוצב כך שלא יהיו שינויים משמעותיים בין הסצינות, מלבד הסרט עצמו'.

זה בהחלט אומר הרבה עלינו הגברים, לא? מה גורם לגבר להשתתף בכזה מחקר אתם שואלים? כלום. כל 21 הגברים לא קיבלו שכר, אפילו שהם היו צריכים להתנזר מאלכוהול ופעילות מינית 48 שעות לפני כל סשן אוננות. אלוהים, אנחנו כל כך קלים להשגה.

One thought on “מחקר חדש קבע: גברים מייצרים זרע איכותי יותר כאשר הם בוגדים בבנות הזוג שלהם”

  1. אתם מבינים בכלל כמה מערכות יחסים אתם יכולים להרוס מכתבה כל כך מטומטמת? "גברים אם אתם רוצים זרע יותר איכותי תבגדו בבנות הזוג שלכם"? אתם נורמלים? תמחקו את הכתבה הזאת !
    אני לא מאמינה כמה מושפלים אתם יכולים להיות בשביל לכתוב דברים כאלה כמה זוגות ייפגעו בגלל השטויות שלכם !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *