ברצלונה – ריאל סוסיאדד / תקציר המשחק, מחזור 1, לה ליגה

 אז נכון, רק משחק אחד, אבל גם בלי פפ על הקווים, בארסה מראה שהשיטה והדרך היא מעל כולם, ובמשחקו הראשון כמאמן ברצלונה, טיטו וילאנובה סחף את שחקניו לניצחון ענק 1:5 על ריאל סוסיאדד.

כבר לאחר 4 דקות ברצלונה עלתה ליתרון, צ'אבי הרים כדור מהקרן, והבלם הותיק – קרלס פויול נגח לרשת. סיפור גמור? סוסיאדד חשבו אחרת. צ'ורי קסטרו ניצל טעות בהגנה של דני אלבס ובעט בחוזקה לרשת של ויקטור ואלדז.

כנראה שהשער הזה הרגיז את ברצלונה, כי מאותו הרגע הייתה קבוצה אחת על המגרש, וקיבלנו את הטיקי טקה הכל כך מוכר של הקטלונים, ומי אם לא ליאו מסי היה האיש שהתחיל את הכל. בדקה ה – 11 הוא גבר על שני מגינים, בעט לשער כדור שפגע במגן, הטעה את השוער – 1:2 בארסה. עברו רק 4 דקות ומסי כבר עם השער השני, טייו הנפלא העביר כדור רוחב, וליאו מסי בעט פנימה. מאותו רגע המשחק כבר היה גמור ובארסה הוריד הילוך, אך זה לא מנע ממנה להבקיע את הרביעי, עוד בישול נפלא של טייו הפעם לפדרו שבעט מהאוויר לפינה של בארבו – 1:4.

ריאל סוסיאדד ניסתה לעשות משהו, אבל בעיטה של קסטרו הייתה רק קרובה לשערו של ויקטור ואלדז. בדקה ה – 60 צ'אבי ניסה להבקיע את שערו הראשון העונה, אבל בראבו הצליח לעצור את הבעיטה. מי שהתכבד בשער האחרון והמרגש היה החלוץ הנפלא דויד וייה שלא שיחק 8 חודשים עקב פציעה קשה, אבל אינייסטה דאג לבשל לו את השער בדקה ה – 84.

צפו בתקציר המלא:

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *