ברצלונה – ראיו ואייקנו (0-6) / תקציר המשחק

ברצלונה פגשה את ראיו ויאייקנו, לא ריחמה עליה וניצחה 0-6 כשליאו מסי מגיע ל 228 שערי ליגה ועולה למקום השלישי בטבלת כל הזמנים בספרד.

בדקה השנייה אדריאנו חתך משמאל לכיוון המרכז, ומ-20 מטרים סובב את הכדור לפינה הרחוקה. 0:1. ליאו מסי כמעט היה רשום על השער השני בדקה ה-14, אך תוך כדי סיבוב הוא ייצר בעיטה שפגשה את הקורה ויצאה החוצה. בדקה ה-18 היה זה תורו של פדרו להרעיד את העמוד של רובן. בדקה ה-26 אלבס השאיר חור באגף ימין, פויול לא הצליח להרחיק והצלה גדולה של ואלדס מנעה מפאלקה את השוויון. בדקה ה-36 פברגאס שלח את מסי לבד מול השוער, והפרעוש סיפק הקפצה יפהפייה לרשת כדי לקבוע 0:2 ולהשתוות לדי סטפאנו ברשימת הכובשים בליגה הספרדית.

המחצית השנייה החלה כמו שהסתיימה הראשונה, ובדקה ה-53 מסי השאיר את אלכסיס חופשי ומאושר, כדי להבקיע בקלות את השלישי. 0:3 לבארסה. עוד 3 דקות חלפו ומהלך קבוצתי מופלא הסתיים עם גול נוסף. אינייסטה המשיך דאבל-פס עם ססק בעזרת העקב, פברגאס יישר לפדרו והאחרון גלגל לרשת החשופה. 0:4 גדול. אלכסיס החזיר את החוב למסי מהגול השלישי, ובדקה ה-68 הוא מצא את הארגנטיני, שסיים בלי בעיות. 0:5, ומסי השתווה לראול. ניימאר, שחזר מפציעה ועלה מהספסל, קינח בצורה המושלמת כאשר בדקה ה-89 הוא סיים דהירה מאמצע המגרש עם פצצה מ-25 מטרים לרשת הגבוהה. 0:6 ענק.

צפו בתקציר המשחק:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *