בנות אכזריות לעגו לאדם כבד משקל בסניף מקדונלדס: שניות אחר כך קארמה הכתה בהן בכל הכוח

ישנן סיבות שונות למדוע אנשים סובלים מעודף משקל.

לא משנה מה הסיבה, אנחנו לא חושבים שלאנשים זרים יש זכות לשפוט או לבקר אותם. אם אין לכם משהו נחמד להגיד, אל תגידו כלום. אבל נראה שלא כולם הולכים לפי הכלל הזה.

בסרטון ויראלי הזה, אנו רואים שתי בנות מתנהגות בבריונות כלפי אדם כבד משקל בתור למקדונלדס.

בהתחלה הבנות מדברות אחת עם השנייה, אומרות איך הן נגעלות מהאיש שעומד לידן בתור. אבל מהר מאוד הן מפנות את הכעס שלהן כלפיו, ואומרות לו באכזריות שהוא 'מספיק שמן' ושהוא לא צריך לאכול במקדונלדס. הן אפילו אומרת לו שהוא לא צריך לאכול בכלל.

לוקח קצת זמן והטרדות נוספות – יותר זמן ממה שחשבנו שזה היה צריך לקחת – לפני שמישהו מחליט להתערב.

ועדיין, הבנות ממשיכות ללעוג ולהתנהג בבריונות ומתעקשות שהאיש עם עודף המשקל צריך לעזוב את המקום.

אחרי קצת זמן, אדם אחד מתערב, ומחליט להתעמת עם הבנות. הוא כלל לא מתרשם מההתנהגות שלהן, בלשון המעטה.

למרבה המזל, זה ניסוי חברתי. תראו איך הוא התפתח ואל תפספסו את מה שקורה בסוף. האיש הזר מתחיל להגן על האדם כבד המשקל ב 2:35 דקות של הסרטון.

לפני שהבנו שזה ניסוי חברתי היינו מזועזעים.

אבל זה מוגש כתזכורת שאנו לעולם לא יודעים מה הגורם או הגורמים מאחורי השמנת יתר של אדם זר. בסופו של יום, דיאטה ואיך היא משפיעה על המראה שלנו היא בחירה אינדיבידואלית של כל אחד – ולא משהו שמותר לנו להתערב בו.

בחברה של היום, נראה שאין הרבה אנשים שמוכנים להתערב ולהגן על אחרים, אז זה חימם לנו את הלב לראות איך האיש הגן על אדם זר ונעמד מול שתי הבנות האכזריות האלה.

שתפו את הסרטון עם החברים שלכם כדי שעוד אנשים יוכלו לראות אותו. אולי הוא ישמש כתזכורת עבור אנשים שיעזו לעמוד ולהגן על אלו שיותר פגיעים או חלשים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *