בנאפולי טוענים ששחקני הקבוצה לא נפצעים כי הם נמנעים מסקס לפחות יומיים לפני משחק

סקס וספורט? האם הם הולכים יד ביד? זה נושא שעושה רושם שאף פעם אין הסכמה לגביו. חלק מהספורטאים טוענים שסקס לפני משחק משפר את הביצועים שלהם, והחלק האחר טוען שזה עושה בדיוק ההיפך. 

מועדון הכדורגל האיטלקי נאפולי לוקח עמדה בנושא. דוקטור הקבצה מאמין שהימנעות מסקס יומיים לפני משחק משפר את יכולות השחקנים, ולמעשה הופך אותם לבריאים יותר.

"הימנעות מסקס יומיים לפני משחק זה הבסיס למניעת מתיחות של שרירים, התכווציות שרירים, ודלקות שונות" אמר פרופסור אלפונסו דה ניקולה לעיתון הקוריירה דל מזוג'ייורנו, כך על פי אתר פוטבול איטליה. "זה הכלל של הקבוצה שלנו. כמו כן יש את העבודה הספציפית של הצוות שלי וצוות מאמני הכושר, שאמור למנוע את הבעיות הללו, יותר מאשר לרפא אותן".

זה אולי ישמע קצת משוגע, אבל המתארגף מני פאקיו מאמין שזה עובד בשבילו. ה"פאק מאן" נמנע מסקס הרבה יותר זמן מאשר יומיים לפני קרב. כאשר שחקן מילאן, קווין פרינס בואטנג נפצע ונעדר תקופה ארוכה, הרבה אנשים תהו אם זה בגלל שהחברה שלו אמרה שהיא אוהבת לעשות סקס כל הזמן.

לסיכומו של עניין, אפשר להפצע בכל פעילות פיזית שעושים, אבל כמובן שאם לא עושים סקס בכלל, יש סיכוי שלא נפצע. אולי יש משהו במה שהדוקטור אומר, אבל בסופו של דבר, היי, אנחנו צריכים להביא תינוקות לעולם, לא?

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


One thought on “בנאפולי טוענים ששחקני הקבוצה לא נפצעים כי הם נמנעים מסקס לפחות יומיים לפני משחק”

  1. לא הבנתי מה הבעיה. כל אחד שיזיין מתי שמתאים לו

    אם זה טוב שיזיינו אפילו במחצית. רק שימצאו את הזונה שתפשק רגליים במקום ובזמן הנכון

    אני רוצה נצחונות. נקודה. אם זיונים זה חלק מהמשוואה מתאים לי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *