ארסנל – רדינג (5-7) / תקציר המשחק

איזה משחק מטורף ! כשארסנל הייתה למעשה עם שתי רגליים פחות אצבע מחוץ לגביע הליגה האנגלית, התותחנים עשו קאמבק מהסרטים והמשחק יכנס לספרי ההיסטוריה.

רוברטס (12) ושער עצמי של קוסיילני (19) העלו את רדינג ל-0:2 מול ההרכב השני שהציב ארסן ונגר, אבל זה לא סיפק את רדינג שלא הורידה את הרגל מהדוושה. דקה חלפה ולייגרטווד קבע 0:3 לפני שהאנט נעץ את הרביעי אחרי פחות מ-40 דקות.

אבל ארסנל לא נשברה. ת'יאו וולקוט הקטין ל-4:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ונתן תקווה לקבוצה מלונדון. ז'ירו עלה מהספסל בדקה ה-61 ובחלוף 3 דקות בלבד הקטין ל-4:2, תוצאה שנשמרה כמעט עד סיום המשחק. קוסיילני החזיר את חובו לקבוצה כאשר הוריד ל-4:3 (89) ו-6 דקות אחרי ה-90 היה זה שוב ת'יאו וולקוט שכבש וכפה הארכה. מרואן צ'מאח היה האיש שחתום על ה-4:5 בדקה ה-103. נגמר? ממש לא. פאבל פוגרבניאק קבע 5:5 בדקה ה-115.

וכאן התחיל הטירוף. דקה אחת בתוך תוספת הזמן של ההארכה, ארשבין בעט בעוצמה למסגרת, הכדור נהדף לרגליו של תיאו וולקוט, שדחק מקרוב פנימה. ארסנל שוב ביתרון, הפעם 5:6. כנראה שהשופט נהנה יותר מדי ולא רצה לשרוק כי בדקה ה-123 מרוואן צ'מאח כבש את השני שלו.5:7 מטורף והיסטורי! 

צפו בתקציר המשחק:

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *