אריה מליניאק, מדוע אתה מבקר את אוהדי הפועל במקום לשבח אותם? (דעה)

אריה מליניאק הביע זעזוע עמוק על כך שאוהדי הפועל תל אביב בכדורסל הגיבו על קריאות של אוהדי אשקלון " טועמה מחבל", בקריאות – "שייפלו עליכם קסאמים". מליניאק אף תהה האם אותם אוהדים מבינים שהם הבעלים של הקבוצה. 

אז ככה מר מליניאק – ראשית, נראה לי שאתה צריך להתעסק בעובדה שאוהדי אשקלון שרים (לפני אוהדי הפועל, אבל זאת לא הנקודה) שירים גזעניים כלפי שחקנים ערבים. האם זה מוצדק? לא שמעתי שהתלוננות על התנהגותם של אוהדי אשקלון או בכלל כלפי הגזענות המופגנת כלפי שחקני הפועל כמעט בכל קהל בליגה. מנהמות כלפי טוטו תמוז בטדי ועד קריאות טועמה מחבל כמעט בכל מגרש בישראל.

מי שם את מר מליניאק להחליט מה פוגע יותר ומה פוגע פחות? למה אריה לא פתח את סלידתו מאוהדי אשקלון על השימוש בביטויים הללו לפני ההתעסקות עם הפועל?

האם קיים חוק כנגד השירים שאוהדי הפועל שרו? אם כן, איני מכיר. לעומת זאת, השירים של אוהדי אשקלון עוברים על החוק, אך את הפוקוס תופסים כמובן אוהדי הפועל, שק החבטות של כתבי הספורט ברחבי ישראל.

אריה, האם טרחת לרגע לתת מחמאה לאוהדי הפועל , ובעלי הקבוצה על פעילותם לקהילה?  האם אתה יודע בכלל על הפעילויות הללו? על פעילויות שההנהלה מרכזת לטובת ילדים ומשפחות קשות יום, פרוייקטים נגד גזענות שיוזמים אוהדי הפועל? כמובן שלא, אתה טורח להתעסק בתפל, במלוכלך, בצהוב במקום בטוב.

אנשי התקשורת הישראלית נטפלים לכל ילד בן 15 שזורק טרופית, אך אינם מציינים דברים חיוביים הקורים בספורט ובגלל הספורט. במקום להבריח אנשים מהספורט, חכו רגע ואל תירקו למקום שמספק לכם פרנסה.

עושה רושם שהפרוייקט של הפועל בכדורסל גורר אחריו קנאה מאנשים רבים ברחבי הספורט הישראלי. גם ממאמנים כושלים שהחליטו לעבור להיות קאוצ'רים. לפחות שם אי אפשר לאבד יתרון של 20 הפרש במחצית.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *