אף אחד לא הגיע למסיבת יום ההולדת של בנה בן ה 6, אז היא עשתה דבר מדהים ומחמם את הלב

כשאף לא אדם אחד הופיע למסיבת יום ההולדת של גלן בוראטי בן ה 6, אמא שלו, אשלי, הייתה הרוסה. 

"מהרגע שהוא התעורר בבוקר, הוא רצה לדעת עוד כמה זמן נשאר עד שחברים שלו יגיעו. אף אחד מההורים של הילדים לא אישר הגעה, אבל עדיין הייתה לי תקווה שחלק מהם יגיעו". אמרה האמא מפלורידה לחדשות המקומיות. "לא עלה בדעתי שהמספר יהיה 0".

gle

כשבוראטי בישרה את החדשות לבן שלה, שהוא אוטיסט, הוא לא יכל להאמין. "לראות את המבט שלו הרג אותי מבפנים", אמרה בוראטי ל WKMG, אז היא שחררה את הכעס שלה בפייסבוק כשהעלתה פוסט לקבוצת הפייסבוק של Osceola Rants Raves & Reviews List. "אני יודעת שזה משהו אולי קצת מגוחך להתעצבן עליו, אבל הלב שלי נשבר בגלל הבן שלי. הזמנו את כל הכיתה שלו (16 ילדים) למסיבת יום ההולדת השישית שלו. אף ילד לא הגיע". את הפוסט היא העלתה ב 8 לפברואר.

תגובות מקבוצת הפייסבוק שמונה יותר מ 10,000 חברים התחילו להגיע ולהגיע. אנשים שאלו אם הם יכולים לבוא לבקר או להביא מתנות, ובאותו אחר הצהריים, כ15 ילדים ו25 מבוגרים הגיעו. "אישה אחת הביאה לו אופניים חדשות", אמר אשלי. "איש אחר הביא מצלמה ורוב הזמן צילם את המשפחה שלנו, ואחר כך נתן לנו את המצלמה. זה היה מדהים. האנשים שהגיעו היו כל כך מדהימים".

השריף של המחוז בו הם גרים גם ראה את הפוסט בפייסבוק והוא שלח את המסוק המשטרתי לחוג מעל הבית שלהם במהלך המסיבה, וכשהשוטרים האחרים קנו לגלן הקטן מתנות. מספר ימים אחר כך השוטרים והכבאים של המחוז הגיעו לבית של גלן לאחל לו מזל טוב והעניקו לו סביבו במכוניות כיבוי האש והמשטרה. "הם אמרו שהסיפור שלהם נגע לליבם, והם רצו לעשות משהו בשבילו" אמר אשלי בוראטי לעיתון המקומי.

שבוע אחרי מסיבת יום ההולדת, בוראטי אמרה שהיא עדיין לא שמעה מההורים של חבריו לכיתה שהבריזו מהמסיבה. אבל מקום זאת היא התרכזה בטוב ליבם של הזרים שכן הגיעו. "המעשה המדהים של כולם שהגיעו יחד ועשו משהו בשביל מישהו שהם בכל ללא מכירים, ילד שאף אחד לא רצה לבוא למסיבת יום ההולדת שלו – זה חימם את ליבי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *