אמנית מכניסה חיים לאבנים רגילות בעזרת ציורי בעלי חיים חמודים ומושלמים

כשרובנו רואים אבן, אנחנו בועטים בה הצידה כאילו היא לא משהו מיוחד. אבל עבור אמנית בשם אקי, אבן היא הפלטפורמה המושלמת ליצירות האמנות הקטנטנות והמרהיבות שלה.

עושה קסמים מאבנים

אקי עשתה לעצמה בשם בתור 'אמנית האבנים' כשהיא משתמשת בצבע בלבד היא הופכת אבנים רגילות לבעלי חיים מלאי חיים עם פרטים יפיפיים ומדויקים.

הגיוון של אקי נקאטה הוא פשוט מרהיב. אבני החיות שלה כוללות קואלות מתכרבלות, אמא אופוסום עם הגורים שלה, ינשוף, שועל ישן וכלב משחק עם כדור.

חיות האבן האלה הן מיניאטורות מושלמות

הפנים בחיות האלה מלאות הבעה ומלאות חיים. עבודת המכחול עדינה ומדויקת להפליא.

ומה שיותר מדהים, אקי אומרת שהיא אף פעם לא חותכת או משנה את הצורה של האבן. היא רק מנקה אותן, משייפת קלות קצוות חדים, ומציירת על הצורה הטבעית של האבן.

לאקי הייתה לאחרונה תערוכה בטוקיו, שם היא אמרה שזה היה חלום הילדות שלה.

 

View this post on Instagram

 

Sometimes I receive same question, what kind of material use for my painting? I’m using acrylic gouache paints with tiny brush, never use pen for everywhere. and continue the delicate touch many times. It’s like this…hope it work well for little answer. Thank you! 画材についてよく同じ質問を受けますのでご説明を… アクリルガッシュと細い筆を使用しています。ペンは使いません。動画のような感じでこまやかに筆を重ねていきます。少しでも参考になりましたら幸いです。 #art #akie #cat #kitten #kitty #animal #wildlife #painting #draw #paint #drawing #stoneart #stonepainting #rockart #rockpainting

A post shared by Stone Artist Akie (@akie_2525) on

כן, אתם יכולים לאמץ אחת

האם אתם רוצים שאחת מהאבנים תהיה שלכם?

אקי מקבלת הרבה מאוד הצעות לקניית האמנות שלה, אבל היא אומרת שהיא לא יכולה לעשות עבודות בהתאמה אישית בגלל שהיא אף פעם לא יודעת עם איזו אבן יצא לה לעבוד. עמוד הפייסבוק שלה מציג את האבנים ש'מועמדות לאימוץ', כפי שהיא קוראת לזה. תצטרכו לדבר ישירות איתה על המחיר והמשלוח.

מדהים, נכון?

שתפו את העבודות המדהימות של אקי אם גם אתם התרשמתם מהדיוק והפרטים הקטנים והעובדה שהיא מצליחה להביא חיים לאבנים האלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *