אמן יצר תמונה שמראה איך אלביס פרסלי היה נראה היום, בגיל 85

כשזה מגיע למוזיקה, יש רק מלך אחד!

אלביס פרסלי, שבה את ליבם את דורות על גבי דורות עם הקול הייחודי והכישרון הבלתי מעורער שלו. העובדה שהמוזיקה שלו עדיין חיה ובועטת היום היא הוכחה לכך שהיא נצחית.

ולמרות מותו של אלביס פרסלי ב 16 לאוגוסט, 1977, ישנן הרבה מאוד תאוריות קונספירציה לגבי הרעיון שהוא כלל לא הלך לעולמו ושהוא עדיין חי.

אנחנו לא ממש מאמינים לתאוריות הללו. אנו מעדיפים לקבל את המצב כמו שהוא וליהנות מהמוזיקה שאלביס השאיר כמורשת שלו.

אבל אנשים רבים שאלו במהלך השנים: איך אלביס היה נראה ומה הוא היה עושה אם הוא עדיין היה בחיים?

עכשיו, הודות לטכנולוגיה חדשה, אנו יכולים לענות לפחות על חלק מהשאלה.

אלביס עלה לכותרות כשהיה בן 20, והמוזיקה כבר לא הייתה אותו הדבר אחר כך. הקריירה שלו החלה באמצע שנות ה 50, כאשר הקליט שיר עם סאם פיליפס.

זמן קצר אחר כך, אלביס חתם על חוזה להפקת אלבום עם חברת RCA Victor והוציא את הלהיט הראשון הגדול שלו. עלייתו של השיר Heartbreak Hotel לראש מצעדי הפזמונים הייתה מהירה מאוד.

עד סוף שנות ה 60 אלביס הפך לאחד האמנים המשפיעים ביותר בהיסטוריית הרוק אנד רול. ההופעות שלו היו פרובוקטיביות לחלק, אבל האנשים שהגיעו להופעות שלו נותרו פעורי פה מהביצועים של המלך.

אלביס נולד להופיע עד נשימתו האחרונה. כשהלך לעולמו מהתקף לב ב 1977, העולם כולו התאבל עליו. הוא היה בן 42 במותו.

מאז מעריצים בכל העולם תוהים מה היה יכול להיות…כמה מוזיקה נפלאה פספסנו? באיזה סרטים הוא היה משתתף? ואיך הוא היה נראה היום אם לא היה נפטר.

אלביס פרסלי היום

ובכן, יתכן ויש תשובה לשאלה האחרונה.

הכל החל כאשר חברת המדיה 'סאשס' בפלוריה שכרה את שירותיה של חברת Phojoe שתהפוך תמונות של אנשים מפורסמים ותציג איך הם היו נראים היום. החברה שנמצאת בבעלות של משפחה קטנה יוצרת תמונות מלכותיות של נעדרים על מנת שהשוטרים ידעו איך הם היו נראים היום לאחר כל כך הרבה שנים – אבל Phojoe משתמשים באותה טכנולוגיה כדי לתאר איך אגדות כמו ג'ים מוריסון, ג'ימי הנדריקס, ג'ון לנון ואלביס פרסלי היו נראים היום אם עדיין היו בחיים.

Shutterstock

לפי רון שאסש, העבודה היא מחווה:

"דרך סדרת התמונות האלה אנו מקווים לכבד ולהביא לחיים קצת מהקסם שהם הביאו למיליוני המעריצים שלהם", הוא מסביר. "אפילו כשאנו תוהים איזה תוספות נפלאות הם היו יכולים להיות גם היום".

התמונה שמציגה את אלביס של ביום מעניקה לו שיער אפרפר ואת כמות הקמטים המתאימה לאדם בגילו.

אך העיניים הכחולות היפיפיות לא השתנו כלל.

עכשיו הסתכלו על התמונה והחליטו בעצמכם, מה דעתכם?

מה דעתכם? האם זה נראה כמו אלביס אחרי יותר מארבעה עשורים?

המלך – נתגעגע אך לעולם לא נשכח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *