אמא ראתה איך החברה של האקס שלה מתייחסת לבת שלה ולא יכלה לשבת בשקט, אז היא כתבה את המכתב הזה

פרידות וגירושים הם בדרך כלל עסק מלוכלך. כששני אנשים הולכים לדרכים נפרדות, לא משנה מה הסיבה, בדרך כלל יש לזה אפקט שיכול להשפיע על כל המשפחה.

זה כולל מתח בלתי נמנע בין ההורים החורגים וההורים. כשאנשים מתקדמים עם החיים ומוצאים אהבה חדשה, זה לא נדיר שישנה מרירות, מה שהופך את הכל לגרוע יותר עבור כל המעורבים, כולל הילדים.

כמובן, זה לא תמיד המקרה. ישנן דוגמאות נפלאות בהן שני אנשים מסכימים להיפרד ולא רק שנשארים בקשר טוב, אלא מקבלים ומחבקים את החיים החדשים של בני או בנות הזוג לשעבר. משפחת הנרי האוהבת היא דוגמא נפלאה לכך…

אודרי לובינג וקורי הנרי נפגשו כשהיו בני 18. בסופו של דבר הם התארסו, לפני שילדו את בתם, ריילי, שהיום היא בת 4.

למרבה הצער, חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור הובילו לפרידה שלהם. אודרי קיבלה משמורת מלאה על ריילי – בגלל המרחק בינה לבין קורי – אבל קורי עדיין אב פעיל על בסיס קבוע.

חברה חדשה

כשהנרי פגש מישהי חדשה, והשניים החלו לצאת, היו סולחים לו אם היה חושב שזה נושא רגיש.

אך זו הייתה אודרי שהסבירה לריילי שהיא צריכה לקבל ולאהוב את בת המשפחה החדשה. מכיוון שגם אודרי גדלה בבית של הורים גרושים, היא ידעה איזה לחץ יכול להיות על ילד כאשר ישנה שנאה בין האמא לאמא החורגת.

מקשיבה לאמא שלה, ריילי יצרה קשר נפלא עם החברה החדשה של אבא שלה. אודרי כתבה פוסט בפייסבוק לא רק כדי להלל את הבת שלה, אלא גם את האישה שתהיה דמות האם הנוספת בחיים שלה.

"זו החברה של אבא של הילדה שלי. הדבר הכי מתוק אי פעם! אני מודה לה בטירוף בגלל כשהיא מבקרת את אבא שלה, היא מאכילה אותה, מטפלת בה, קונה לה מתנות, ולמעשה דואגת לה כאילו היא שלה. למה כל האמהות האלה מתנהגות בשנאה ובקנאות כלפי נשים אחרות? אף אחת לא אמרה שזה קל להיות אמא לילדה שלא את ילדת. אז כשיש מישהי שמנסה, אל תרחיקו אותה! בגלל שהן לא צריכות את הדרמה, הן יעזבו ואז אתן תתקעו עם אמא חורגת רעה. כן, הן קיימות! אני רואה אותן בכל מקום! לילד יכולות להיות שתי אמהות בגלל שלפי איך שאני רואה את זה, ככל שיש יותר אנשים שאוהבים אותה כך אני שמחה יותר! לעולם לא אגרום לה להרגיש לא רצויה; אני אסירת תודה עבורה.

בנות, תתבגרו ותתמקדו בלהיות אמהות טובות. תאהבו יותר, תשנאו פחות".

הפוסט זכה לאלפי תגובות מאחרות שאמרו לאודרי איזה אדם נפלא היא. ואנחנו חייבים להסכים איתן! לא כולן מתנהגות בצורה כל כך בוגרת, אבל משמעות הדברים שאודרי עשתה הם שריילי תגדל בבועה של אהבה והערכה, במקום לגדול במקום של מרמור ו-ויכוחים.

איזו אמא מדהימה את אודרי!

שתפו את כתבה אם אתם חושבים שילדים לעולם לא צריכים להיות קורבן של פרידה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *