אמא לעגה ל'אדם מלוכלך' בחנות – מיד התחרטה על הכל כשחשף את זהותו האמיתית

לפני זמן לא רב, אנדי רוס קנה מצרכים במכולת אחרי יום עבודה ארוך במדינת וושינגטון, שם הוא גר.

אחרי כדקה, הוא הבחין בנערה בוהה בו. אנדי היה מלוכלך אחרי יום עבודה ארוך ביערות ולא חשב על זה יותר מדי.

אבל אז כאשר הן עמדו לצאת מהמכולת, האמא לחשה לבת שלה, "זאת הסיבה שאת צריכה להישאר בבית הספר".

היה ברור שהיא התכוונה לכך שהיא חושבת שאנדי הוא כישלון כשהיא מתבססת על הרושם הראשוני של המראה שלו.

מהר מאוד, לאמא היו סיבות טובות להתחרט על המילים שלה. אנדי פנה לפייסבוק ופרסם פוסט בו הוא חושף את הזהות האמיתית שלו וביטל לגמרי את הדעות הקדומות שהיו לה כלפיו.

המסר של אנדי הוא כזה שכולנו צריכים לקרוא ולזכור. המשיכו לגלול וקראו את הפוסט העוצמתי והמפתיע:

"אז הייתה לי שיחה מאוד מעניינת ו'חינוכית' עם אישה והבת שלה היום. כשנכנסתי לחנות לפני שנסעתי הביתה, ילדה קטנה כל הזמן בהתה בי. וזה בסדר. אני יודע שילדים הם סקרנים כשהם רואים מישהו, במיוחד מישהו מלוכלך כמו שאני הייתי.

כשעמדתי לצאת הם היו לפני. הילדה הקטנה עדיין בהתה, ואמא שלה אמרה לה להפסיק לבהות. כשהן סיימו והחלו ללכת לכיוון היציאה, שמעתי את אמא שלה אומרת בשקט לילדה, 'זו הסיבה שאת צריכה להישאר בבית הספר'. חשבתי לעצמי שזה זמן מצוין לחנך את האמא ואת בתה בת ה 7 או 8. זו הייתה השיחה שלנו:

"קודם כל, אני במקרה אקדמאי מאוד מלוכלך. יש לי לא רק תעודת סיום תיכון, אלא גם תואר ראשון ותעודות רפואיות רבות. 

אז להניח שלא למדתי בגלל המראה שלי זו למעשה בורות בפני עצמה".

"דבר שני, אם את אומרת לבת שלך להישאר בבית הספר בגלל שיש לי קעקועים על הזרועות, זה למעשה ידכא את היצירתיות שלה ואולי גם יחביא את הדמיון שלה ככל שהיא מתפתחת. 

שוב, זה סותר את הנקודה שלך גבירתי. אני גאה בקעקועים שלי ובעבודת האמנות שפורסט בייטמן שם על הגוף שלי. זה מייצג את הגאווה שלי במדינה שלי ואת השירות שלי בצבא כחובש קרבי".

"דבר שלישי, אם את מתכוונת לכובע שחשבתי עליו היה אייל קנדי, אולי לא תביני את זה. במקרה אני בעלים משותף של חברת Evergreen State Outdoors ואני גאה לתמוך בזכויות שלי להשתמש בנשק בצורה אחראית.

ואחרון חביב, בחרתי לעבוד בתעשיית הבניין. אני גאה לומר שאני חלק מבניית המדינה ואני נהנה מהעבודה שלי כל יום. ניסיתי לעבוד בעבודה משרדית כשהשתחררתי מהצבא, אבל זה לא היה בשבילי. אני אוהב לעבוד עם הידיים ולהיות בחוץ. כתוצאה מכך, לפעמים מתלכלכים. אני מרוויח טוב, יש לי הטבות, ואני מפרנס את משפחתי בצורה טובה.

אז המראה שלי לא משקף דבר על רמת האינטליגנציה שלי או על הרמה האקדמאית שלי".

הפוסט של אנדי הוא תזכורת למשהו שכולנו צריכים לזכור: לעולם אל תשפטו אדם על פי המראה שלו. בבקשה שתפו את הפוסט שלו עם החברים שלכם כדי להזכיר להם את הלקח החשוב הזה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *