אמא השאירה את התינוקת שלה עם נערה לכמה דקות: שניות אחר כך היא קיבלה תמונה ופשוט נשברה

להשאיר את הילדים שלכם עם מישהו שאתם בוטחים זה לא תמיד קל. לחלקנו יש מזל שיש לנו משפחה שגרה קרוב אלינו ואחרים צריכים לסמוך על המלצות של הורים אחרים, מה שיכול להיות מלחיץ למדי.

זה חשוב מאוד שיהיה לכם את האדם הזה שאתם יכולים לפנות אליו בדקה ה 90 ולבקש את עזרתו בטיפול אחר הילד שלכם. לעולם אין לדעת מה יכול לקרות בלוח הזמנים היומיומי שלכם ואולי תזדקקו לעזרה.

אמא אחת הייתה שמחה להשאיר את התינוקת הקטנה שלה עם קרובת משפחה בזמן שהייתה צריכה לצאת לזמן קצר מהבית. זאת עד שקרובת המשפחה שלחה לה תמונה שהשאירה אותה על הרצפה.

זה היה בשעות הערב כאשר קלאודיה סוריינדו השאירה את בתה, אווה, עם האחיינית בת ה 15 שלה, ג'אן.

ג'אן, אחת מ 17 נכדים ונכדות, היא בעלת ניסיון רב בטיפול אחר ילדים קטנים, אז קלאודיה לא דאגה כאשר השאירה את בתה בידיים הטובות של ג'אן.

בזמן שהייתה מחוץ לבית, קלאודיה קיבלה תמונה מוזרה מאוד ולא האמינה למה שג'אן עשתה.

מכיוון שרצתה להכין לעצמה משהו לאכול, אבל לא רצתה להשאיר את אווה לבדה, ג'אן חשבה על פתרון גאוני ויצירתי שאפשר לה לעשות את שני הדברים בו זמנית!

הנה מה שקלאודיה כתבה בפייסבוק אחר כך:

"אז הייתי צריכה לצאת מהבית לכמה דקות, אז ביקשתי מאחיינית שלי לבוא לשמור על אווה. כמה דקות אחר כך קיבלתי הודעת טקסט בה היה רשום שג'אן רצתה להכין משהו לאכול אבל לא רצתה להשאיר את אווה מחוץ לטווח הראייה שלה.

שאלוהים יעזור, זה היה הפתרון שלה…זאת אומרת…יצירתיות במיטבה".

אלפי אנשים הגיבו ושיתפו את הפוסט ואפשר להבין מדוע. אבל לתמונה יש משמעות גדולה יותר עבור קלאודיה שהשאירה את הבת שלה אצל מישהי אחרת כאשר היא בת 3 חודשים בלבד.

באופן מובן, היא רצתה לדעת שהתינוקת שלה נמצאת בידיים בטוחות והייתה שמחה ורגועה לראות שג'אן מטפלת בילדה שלה בצורה מצוינת.

שתפו את הכתבה עם החברות והמשפחה שלכן אם גם אתן חושבות שזה היה פתרון חכם כדי לשמור על אווה בזמן שהיא מכינה לעצמה משהו לאכול!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *