אמא הכינה עפרונות "מיוחדים" כדי לעזור לבן שלה, עד שהמורה גילתה והגיבה בצורה עוצמתית

כשאנחנו שולחים את הילדים שלנו לבית הספר בכל יום, אין לנו מושג מה היום מכין להם או איך הם ירגישו כל היום עם המורים והחברים שלהם לכיתה כשהם רחוקים מהבית, במיוחד כשהם קטנים.

רוב הילדים יודעים כשאוהבים אותם אבל תזכורת קטנה במהלך היום אינה מזיקה.

אמא אחת החליטה לקחת את זה לרמה אחרת לגמרי כאשר שלחה את הבן שלה לבית הספר. המאמץ שלה לא רק עשה את היום שלו בבית הספר אלא גם ריגש מורה עד כדי כך שהיא הייתה חייבת לשתף את זה בפייסבוק. לא היה לה מושג איזה תגובות היא תקבל.

אמנדה קוקס לימדה את הכיתה שלה כאשר ביקשה מהתלמידים לשתף את העפרונות שלהם כי שלה עמדו להיגמר.

"היום לא היו לי הרבה עפרונות אז ביקשתי מכל הילדים להוציא את כל העפרונות שיש להם בשולחן הלימודים. אחד התלמידים שאל אותי אם הוא יכול לשמור את העפרונות שאמא שלו נתנה לו לבית ספר", היא כתבה בפייסבוק.

‘הלב שלי נמס’

היא הסכימה, ואז הילד החליט שהוא רוצה להראות חלק מהעפרונות לחברים שלו לכיתה.

מאוחר יותר, בזמן שאמנדה חידדה את העפרונות, היא הבחינה שיש מסרים קטנים בכתב יד על  העפרונות; "מה שהיה כתוב עליהם המיס לי את הלב", היא הוסיפה.

על העפרונות היה רשום:

אתה מוכשר. זו תהיה שנה נפלאה. אתה יצירתי. אתה מדהים. לעולם אל תוותר. אתה יכול לעשות את זה. יש לך ידע. אתה גאון מתמטיקה. אתה אינטליגנטי. אני גאה בך כל יום. אני אוהבת אותך. אתה גאון. אתה נפלא. אתה יודע לפתור בעיות. תגשים את החלומות שלך. אתה מושלם. אני גאה בך. אתה תשנה את העולם. אתה מדהים. אתה הכי טוב. אתה חשוב.

אמנדה שמה לב שהילד כלל לא נבוך מהעפרונות, אלא שיש לו בטחון עצמי והוא התלהב מהם מאוד, כל כך התלהב, "שהוא רצה להראות אותם לחברים שלו לכיתה".

היא הוסיפה, "אלו הדברים שעלינו להזכיר לילדים שלנו (שני ההורים, וגם מורים). דמיינו את המבט של הילד כשמזכירים לו בכל יום שהוא חשוב, מוכשר, נאהב, חכם, ועוד כל כך הרבה דברים".

‘תאמינו בהם’

אמנדה מפצירה בכולם למצוא דרכים להזכיר לילדים שלהם שהם מיוחדים.

"עזרו להם לדעת שמשישהו מאמין בהם וגאה בכל מה שהם עושים. אפילו אם אתם חושבים שזה 'צ'יזי' או שאין לכם זמן או שלא תהיה לזה השפעה. זכרו שיתכן ואתם היחידים שאומרים ומזכירים להם את הדברים האלה וכל ילד צריך לדעת מה הוא שווה", היא אמרה.

הפוסט של אמנדה בפייסבוק קיבל מאות אלפי לייקים ומאות אלפי שיתופים תוך שבוע אחד בלבד.

כל ילד צריך לקבל תזכורת לכמה שהוא מיוחד. זה נותן לו בטחון לעשות דברים להיות נחמד וטוב לאחרים.

בבקשה שתפו כדי לתת השראה לאחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *