אם תוסיפו את התבלינים הללו לתפריט שלכם, זה מה שיקרה לגוף שלכם

אם אתם סובלים מסוכרת סוג 1 או 2, שליטה על רמת האינסולין היא חשובה מאוד, ויכולה להיות גם קשה מאוד. כולם צריכים לשים לב למה שהם אוכלים, אך חולי סוכרת צריכים להיזהר מאוד מכיוון שהשלכות עלולות להיות מסוכנות.

כאשר רמת הסוכר בדם גבוהה מדי, חולה סוכרת יכול לסבול מכאבי ראש, בעיות ריכוז וראייה מטושטשת. זיהומים בעור ובחניכיים יכולים לקרות כאשר רמת הסוכר בדם גבוהה מדי, זמן שרמת סוכר נמוכה גורמת לרעידות, הזעה, חרדה, בלבול ועלייה בקצב הלב.

suk

למרבה המזל יש תרופות ביתיות שאתם יכולים ליישם כדי לנהל את רמת האינסולין, בזמן שאתם שומרים על רמת סוכר בדם תקינה.

1. קינמון – הוא יכול לעשות את הדברים הבאים: לשפר את רגישות האינסולין, להוריד את רמת הסוכר בדם, לעזור לשלוט על המשקל. איך לצרוך? הוסיפו קינמון טחון לקפה בבוקר. אתם יכולים לצרוך אותו יחד עם שיבולת שועל, יוגורט או קוטג'. אתם יכולים גם להוסיף מקלות קינמון לתה.

2. ג'ינסנג – בעזרת הצמח הזה אפשר להשיג איזון ברמת הסוכר בדם. הוא משפר את רגישות האינסולין. במשך אלפי שנים ברפואה הסינית המסורתית, השתמשו בג'ינסנג כתור צמח מרפא מצוין.



3. ברוקולי – ה sulforaphane בברוקולי מרפא את הנזק שסוכרת יכולה לגרום לכלי הדם של הלב. הסיכוי של חולי סוכרת לפתח מחלות לב גבוה פי 5 והוא קשור לנזק לכלי הדם. אז לב בריא הוא חיוני עבור חולי סוכרת.

4. מרווה – שתיית תה עם מרווה מסייעת בויסות רמות האינסולין, ומשפרת את תפקוד הכבד.

5. תה ירוק – הפוליפנול בתה הירוק משמש כנוגד חמצון עוצמתי ותרכובת היפוגליקמית. הוא מסייע לשלוט על שחרור סוכרים בדם בזמן שהוא מווסת את האינסולין. כוס תה ירוק רותחת לפני כל ארוחה היא דרך מצוינת לספוג את כל התועלות מהתה הירוק.

6. אפונה – ירקות ללא עמילן כמו אפונה יכולה להשביע אתכם, ובנוסף הם עוצרים את עליית רמת הסוכר בדם. אם אתם לא אוהבים אפונה – ארטישוק, אספרגוס, סלק, גזר וסלרי הם פתרון מצוין.

7. זרעי פשתן – זרעי פשתן אחראים להפחתה של 28% ברמת הסוכר בדם. הם עשירים בסיבים ומסייעים לעיכול בזמן שהם סופגים שומנים וסוכרים. צרכו כף אחת של זרעי פשתן טחונים בכל בוקר על קיבה ריקה יחד עם כוס של מים חמים.

8. אורז חום – עשיר בסיבים ובעל ערך גליקמי נמוך, אורז חום מסייע לשמור על רמת סוכר בדם תקינה. מצד שני, אורז לבן עושה את הפעולה ההפוכה ואינו טוב לחולי סוכרת. אורז חום עשיר במגנזיום שמווסת את הפרשת האינסולין מהלבלב, ושומר על רמת סוכר בדם תקינה.

גם אם אתם לא חולים בסוכרת, כל המזונות הללו יכולים להועיל גם לכם. אם תשלבו אותם באופן קבוע בתפריט, הבריאות הכללית שלכם תשתפר, ותוך זמן קצר אתם תרגישו חזקים ומלאי אנרגיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *