אם פונדקאית ילדה תאומים עבור זוג נשוי: חודש לאחר מכן בדיקת DNA גילתה את הבלתי ייאמן

להיות פונדקאית, להיות בהריון עם תאומים ואז להבין שאחד הילדים הוא הילד הביולוגי שלך זה משהו שקשה לדמיין. דברים כאלה קורים רק בסרטים, נכון?

טעות. עבור ג'סיקה אלן זו הייתה המציאות.

ג'סיקה ו-וורדל אלן היו נשואים באושר והיו להם שני ילדים. אבל ג'סיקה הרגישה שהיא רוצה לעזור לזוגות שלא יכולים להיכנס להריון וללדת, אז היא החליטה להפוך לאם פונדקאית.

ציפו לתאומים

ג'סיקה הייתה פונדקאית של זוג מסין והחלה בטיפולי IVF. באפריל 2016 היא קיבלה את החדשות שהיא בהריון, ולא עם תינוק אחד אלא עם שניים. ג'סיקה הייתה בהריון עם תאומים. הרופאים הסבירו לה שזה לא שכיח, אבל לפעמים הביצית מתפצלת והופכת לתאומים.

בני הזוג הסינים קיבלו את החדשות שעומדים להיוולד להם תאומים, וההריון של ג'סיקה עבר ללא בעיות מיוחדות.

בלידה, התינוקות עברו לזוג הסיני, אבל לפני שזה קרה היא שמה לב שהעור של אחד התינוקות כהה בהרבה מאשר השני.

כמה ימים אחר כך הזוג הסיני שלח לג'סיקה תמונות, והיא מיד שמה לב שהשניים נראו שונים מאוד. אחד התינוקות לא נראה סיני – וצבע העור שלו היה כמו של הילדים האחרים של ג'סיקה ו-וורדל. אלה היו סימני אזהרה, אבל ג'סיקה לא העזה להעלות את הנושא.

תוצאות ה DNA חזרו והיו מדהימות

כמה שבועות אחר כך הזוג הסיני החל לתהות אם הכל הוא כפי שאמור להיות. הם עשו בדיקת DNA והסתבר שהבלתי אפשרי הפך לאפשרי. התינוקות לא היו תאומים, אחד הילדים היה באופן מדהים הילד הביולוגי של ג'סיקה ו-וורדל.

אחרי תהליך ארוך, הם קיבלו חזרה את הילד שלהם – ועכשיו הם מרגישים כמו משפחה שלמה.

המקרה הזה הוא תעלומה ביולוגית. בדרך כלל המחזור מפסיק ברגע שאישה נכנסה להריון, אבל במקרים נדירים הוא ממשיך, ובכך מאפשר לאישה להיכנס להריון – אפילו שהיא כבר בהריון.

צפו בסרטון למטה וצפו בסיפור המלא:

איזה סיפור מדהים! שתפו אותו עם החברים והמשפחה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *