אלמנה קיבלה זר פרחים חודשיים אחרי שבעלה הלך לעולמו, כשקראה את כרטיס הברכה הלב שלה נשבר לרסיסים

אנחנו לא יכולים לדמיין לאבד את אהבת חיינו. עבור דברה טני, זו הפכה למציאות הכואבת כאשר בעלה, לו הייתה נשואה כמעט 45 שנה, רנדי, הלך לעולמו בחודש דצמבר האחרון אחרי מלחמה ארוכה עם מחלת הסרטן.

חודשיים לאחר מכן, בולנטיינס דיי (יום האהבה), דברה קיבלה משלוח של זר פרחים עם פתק בכתב יד שהשאיר אותה ואת הילדים שלה בדמעות.

דברה ורנדי טני היו נשואים משנת 1974. לבני הזוג היו שמונה ילדים יחד ובכל שנה רנדי היה מפתיע את אישתו עם פרחים ושיר בכתב יד ביום האהבה.

אבל בשנה שעברה, החיים קיבלו תפנית איומה כאשר רנדי אובחן כחולה בגליובלסטומה, סרטן מוח נדיר, ונאמר לו שלא נותר לו זמן רב לחיות. רנדי בן ה 65 הולך לעולמו בדצמבר 2019.

השנה הייתה הפעם הראשונה שדברה חגגה את יום האהבה לבדה. אך מה שהיא לא ידעה זה שבעלה האהוב תכנן עבורה מתנה שתשאיר לה נחמה רבה. נחמה שהיא כל כך הייתה זקוקה לה.

ביום האהבה דברה קיבלה זר גדול של ורדים צהובים אליהם התלווה ורד אחד אדום.

יח עם זר הפרחים היפיפה היה כרטיס ברכה עליו היה רשום בכתב יד של רנדי: "ורדים הם אדומים, סיגליות הן כחולות, צועק מגן עדן אני תמיד אוהב אותך. באהבה מאהוב הנצחי שלך, ר.ט."

לא רק שהיא התרגשה מהתכנית של בעלה למרות שידע שלא נותר לו זמן רב לחיות, אלא שהיא גם התרגשה מאוד מהמשמעות של בחירת הפרחים.

"היא מיד ידעה שהם ממנו בגלל הפרחים הצהובים. הוא היה אומר שהוא אוהב לפזר אור שמש. זה היה המוטו שלו בחיים", אמר הבן שלהם ג'ף.

נס 'נ.ב. אני אוהב אותך'

"אחותי אמרה שזה גרם לה להרגיש מאושרת ומיוחדת…ושזה בחלק הכי קשה של החיים שלו ועם כל הקשיים שהיה צריך לעבור, הוא עדיין חשב עליה", הוא הוסיף.

דברה אמרה שזה גרם לה להרגיש מיוחדת מאוד שבעלה חשב עליה ממש עד הסוף.

"כשניגשתי ופתחתי את כרטיס הברכה, לא יכולתי לשלוט בעצמי. חשבתי, 'זה ממנו'", אמרה דברה. "אני משערת שאפשר לקרוא לזה, נס 'נ.ב. אני אוהב אותך'".

מחוות האהבה הנפלאה של רנדי לאשתו דברה פשוט מרגשת. זה רק מראה לכם שאהבה היא נצחית ואין דבר שיכול לעמוד בפניה.

אם גם אתם התרגשתם מהסיפור הנפלא הזה אז שתפו את הכתבה עם החברים והמשפחה שלכם כדי להפיץ את האהבה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *