אליל פלופ ! ג'סטין ביבר כמעט חיסל לשחיינית מיסי פרנקלין את הקריירה

כמו רבים מאיתנו שצפו באולימפיאדת לונדון 2012, גם ג'סטין ביבר נשבה בקסמיה של השחיינית האמריקאית מיסי פרנקלין. 

מיסי פרנקלין, בת ה – 17, הודתה שהיא מעריצה ענקית של אליל הפופ, כפי שאפשר לראות כשהיא התרחפנה מאושר לאחר שהוא צייץ לה מזל טוב ביום הולדתה.

בחודש אוגוסט האחרון, ביבר החליט לשלוח לפרנקלין חבילה ענקית הכוללת חולצות שלו, דיסקים, פוסטרים ועוד כל מיני טובין. פרנלקין העלתה לטוויטר תמונה עם כל הדברים שהיא קיבלה:

לצערה של פרנקלין, היא גילתה שהיא צריכה להחזיר את הכל בחזרה. במהלך ראיון שהיא העניקה לאחרונה ל – ESPN the Magazine, פרנקלין הסבירה שהמתנות מביבר סיכנו את המעמד שלה כשחיינית חובבנית.

"זה היה ממש מתוק מצידו" היא הסבירה. "אבל זה נחשב להטבה מיוחדת, וזה סיכן את מעמדי כחובבנית. ויתרתי על יותר מדי דברים, והקרבתי יותר מדי דברים בחיים רק בשביל לשמור על חולצה של ג'סטין ביבר, ולהפסיד את כל מה שעבדתי בשבילו. אז החזרתי את הכל".

מיסי פרנקלין כבר דחתה הצעות גדולות ביותר מחברות מסחריות שרצו לאמץ אותה, ולהיות ספונסרים שלה, על מנת שהיא תוכל להמשיך להתחרות במסגרת בית הספר שלה. חוקים הם חוקים, כך שלא הייתה שאלה אם להחזיר את הדברים שביבס שלח.

בכל מקרה אנחנו הולכים לראות את השחיינית הנפלאה הרבה מאוד בשנים הקרובות, כך שבעוד מספר שנים, כשהיא כבר לא תהיה תלמידה או סטודנטית, ג'סטין ביבר יוכל לשלוח לה עוד חבילת טובין, והפעם פרנקלין תוכל גם לשמור עליה.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *