אישה צחקה על ילד בן 3 בגלל שלבש 'גרביים של בת'. התגובה של אמא? כל ההורים צריכים לקרוא את זה!

לראות ילדים מתנהגים ברשעות אחד כלפי השני זה מחזה קורע לב. זאת הסיבה שממש התעצבנתי כשקראתי את פוסט הפייסבוק הזה. אישה משתפת את הסיפור שלה על איך צחקו על הבן שלה בגלל שלבש "גרביים של בת", מול אמא של ילד אחר. לא רק שהאמא לא עצרה את הילד מלצחוק על הילד השני, אלא היא גם לקחה חלק בעניין בכך שצחקה והסכימה עם הבן שלה.

מאז שפרסמה את הפוסט בפייסבוק, הוא הפך ויראלי כעשרות אלפי אנשים מביעים תמיכה באמא ששיתפה את המחשבות שלה.

mnd

אם אנחנו, כהורים ומבוגרים, לא מלמדים את הילדים שלנו איך להתייחס אחד לשני – מי יעשה זאת?

אלה הדברים שכתבה האמא:

"לאמא בגן שאספה את הילד שלה. אולי חשבת שלא שמעתי אבל תהיי בטוחה שכן שמעתי!!! כשהבן שלך ציין שלבן שלי יש גרביים עם לבבות עליהן, וצחק עליהן שהן גרביים של בנות, את פשוט קרעת את האמון שלי בעולם, בגלל שהסכמת איתו וצחקת יחד איתו על הבן שלי".

"הילד שלי בן 3, הוא אוהב לבבות, הוא אוהב את הצבע ורוד, הוא אוהב לשחק עם בובות ועגלות ילדים. אבל מה שהוא אוהב יותר מכל, זאת העצמאות לעשות את הבחירות שלו. הוא בחר את הגרביים האלה בחנות, והוא בחר ללבוש אותן היום".

"מדוע שנלמד את הילדים שלנו שדברים מסוימים הם לבנים או לבנות? אם הבן שלי רוצה ללבוש שמלה, הוא יכול!! אם הוא רוצה ללבוש כובע גדול וססגוני, הוא יכול!! ואם הוא רוצה ללבוש גרביים עם לבבות, הוא יכול!!! אני מחנכת את הילד שלי להיות מי שהוא רוצה להיות ואני לא מעריכה אנשים כמוך שצוחקים עליו, אומרים לו שהוא לא בסדר בגלל מה שהוא לובש או מכתיבים לו מה מותר או אסור לו ללבוש".

"זה גיל מושלם לאפשר לילדים שלנו לעשות את ההחלטות שלהם ולתת להם לגלות מי הם רוצים להיות, ולא מי שהחברה אומרת להם להיות! זה הבן שלי. ואני אוהבת אותו. עם הלבבות והכל! ❤ תרגישו חופשי לשתף. אני רוצה לוודא שהיא, וכל מי שחושב שזה בסדר לציין מגדר בבגדים/צעצועים וכו' יראה את זה בתקווה שצרות עין תתחלף עם ראש פתוח". 

שתפו את המסר החשוב של האמא, בתקווה שהוא יחולל שינוי בדעות של אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *