אישה עמדה לעלות על טיסה – אך אז ראתה אדם זר וקלטה שמשהו לא בסדר

לחכות לטיסה בשדה התעופה בלי שיש לכם מה לעשות זה בהחלט לא דבר כיף – ולכן זה לא מפתיע שאנשים רבים מתעצבנים כאשר הטיסה שלכם מתעכבת או נדחית.

אבל זה מה שהופך את שיינה מארי, מטקסס, לייחודית. לא הייתה לה סיבה אמיתית לדחות את הטיסה שהייתה עליה – אך היא עשתה זאת בכל זאת – רק כדי לעזור לאדם במצוקה.

עכשיו שיינה הפכה לגיבורה בכל העולם – ובגלל כל הסיבות הנכונות.

שיינה מארי הייתה אמורה לטוס משדה התעופה הבינלאומי בדאלאס, טקסס.

כשהיא הלכה לכיוון השער שלה, משהו לכד את עיניה. היא הבחינה בגבר, שוכב על הרצפה ונראה שהוא לא מרגיש טוב. שיינה החליטה לעצור ולשאול אותו אם הוא בסדר.

"היה ברור שמשהו לא כשורה, אבל לא ידעתי מה. חשבתי שהדבר הטוב ביותר אחרי ששאלתי אותו מספר שאלות יהיה לבקש עזרה רפואית", כתבה שיינה בפוסט שפרסמה בפייסבוק.

לאדם, לו קוראים וויל, הסביר שוב ושוב שהוא מודאג שיפספס את טיסתו בזמן שהם מחכים לעזרה.

בזמן שדיברו, שיינה הבינה שוויל סובל מאוטיזם – ולכן עליה לשנות אסטרטגיה.

היא הרגיעה את וויל, הבטיחה לו שהוא יגיע בזמן למטוס, והתקשרה לאמו של וויל כדי לבשר לה שהוא אינו מרגיש טוב.

הפראמדיקים הגיעו למקום. הם הבחינו שוויל זקוק למזון ושתייה, והיו בספק להאם הוא במצב מספיק טוב כדי לטוס.

אך שיינה הייתה נחושה לעזור לאדם הזר שהיא פגשה לפני כמה רגעים.

"אני עובדת בחברת התעופה אמריקן איירליינס והצוות הרפואי בשדה התעופה אמר לצוות הרפואי שהגיע למקום שאני אחליף את הטיסה שלי, יאכל איתו ארוחת צהריים ואוודא שהוא מגיע לטיסה שלו בזמן", כתבה שיינה בפייסבוק.

וזה היה הרגע בו הביטוי 'תעביר את זה הלאה' נכנס לפעולה – כשאמריקן איירליינס 'לקחו את המושכות' משיינה.

חברת התעופה לא דרשה פיצוי משיינה כשהחליפה את הטיסה שלה בהתראה של דקות. ברגע שהם ידעו לאיזו טיסה וויל אמור לעלות הם יצרו איתה קשר כדי שהיא תוכל לעזור לו להגיע אליה. וכאשר שיינה ו-וויל הגיעו, הצוות במטוס כבר היה מודע לבעיה של וויל, ולקחו אותו תחת חסותם.

היום לא היה כפי שדמיינתי שיהיה. הוא הפך להיות הרבה יותר טוב. הייתה לי ארוחת צהריים נפלאה עם אדם צעיר ונפלא מקנטקי. אני אומנם לא מכירה אותו טוב, אני יודעת שיש לו לב מזהב ואמא ואחות מדהימות שהוא אוהב מאוד, ואחרי שהתכתבתי עם אמא שלו, אני יודעת שהיא אוהבת אותו לא פחות", כתבה שיינה, והוסיפה:

"מפעם לפעם כל אחד מאיתנו זקוק לעזרה. לא משנה המוגבלות, גיל, או סטטוס חברתי. תודה שעשית לי את היום וויל!".

בזמן שאחרים חלפו על פניו, שיינה לא היססה לשנייה ועצרה כדי לעזור לבן אדם במצוקה – וחברת התעופה וצוות העובדים שלה רק עשו את הסיפור לטוב יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *