אישה בת 72 נכנסה להריון – עכשיו תראו את הילד שלה 11 חודשים אחרי

כשכוכבת הפופ ג'אנט ג'קסון הודיעה בגאווה שהיא בהריון בגיל 50, אנשים רבים היו בשוק.

הריון בגיל הזה יכול להיות מסוכן מאוד לילד וגם לאמא.

אבל דלג'ינדר קאור מאמריסטאר מהודו, 'ניצחה' את ג'אנט ג'קסון. ובגדול! ב – 20 שנים ליתר דיוק. כשקאור ילדה את בנה הראשון בגיל 72, היא עשתה כותרות בכל העולם. עכשיו, 11 חודשים אחרי הלידה המפורסמת, האמא מודה שהלידה השפיעה מאוד על הבריאות שלה.

דלג'ינדר חיה עם בעלה מוהינדר סינג גילבן ה 79. הם נשואים 47 שנים ונהנו מחיי הפנסיה שלהם לפני שנכנסו להריון עם הילד הראשון שלהם. בשנתיים האחרונות, הזוג עבר טיפולי IVF (הפריה חוץ גופית) על מנת להיכנס להריון. בחודש אפריל בשנה שעברה, המאמצים שלהם השתלמו. הם קראו לילד שלהם ארמאן סינג.

"אלוהים ענה לתפילות שלנו. החיים שלי מרגישים עכשיו שלמים. אני מרגישה מלאה באנרגיה כדי לטפל בילד שלי. ובעלי עוזר לי כמה שהוא יכול, הוא אבא אוהב ואכפתי", אמרה דלג'ינדר.

בהתחלה, במרפאה בה בוצע ה IVF לא התלהבו מהרעיון. הם קבעו שדלג'ינג'ר אינה חזקה מספיק ושלא תוכל לעבור את התהליך. אך בסופו של דבר החליטו לאפשר לה לעבור את התהליך.

"בהתחלה ניסיתי להימנע מזה מכיוון שהיא (דלג'ינדר) הייתה חלשה מאוד. אך הבדיקות הרפואיות שלה חזרו תקינות ונקבע שהיא מתאימה להיכנס להריון", אמר אנורג בישנוי, הרופא במרפאה.

אך מאז שארמאן הגיח לאוויר העולם, אמא שלו סבלה מלחץ דם גבוה ומפרקים חלשים. 11 חודשים אחרי הלידה, צוות צילום ביקר את המשפחה, שסיפרה שהבן שלהם החל לזחול.

"סבלתי מלחץ דם גבוה ואני מתעייפת מהר מאוד. הלכתי לכמה רופאים אבל כל מה שהם עשו זה לתת לי כדורים ולהמליץ לי על תזונה אחרת", סיפרה דלג'ינדר. "אני מודאגת בגלל ארמאן. אני צריכה לטפל בבריאות שלי אבל אני גם צריכה לטפל בילד שלי".

"מאז שהוא החל לזחול אני כל הזמן על הברכיים והידיים שלי. הגוף שלי כבר לא עומד בזה, זה הרבה יותר קשה ממה שחשבתי", אמרה האמא.

הילד כבר בן שנה וכשנולד הוא שקל קצת יותר מקילו אחד. הוא עדיין סובל מתת משקל ואחרי שלושה חודשים אמא שלו כבר לא יכלה להניק אותו.

אבל למרות כל הקשיים, היא אומרת שהיא לא מתחרטת שהקימה משפחה בגיל כל כך מאוחר.

"לא משנה איפה אני, הוא יבוא אלי בזחילה. אני אוהבת אותו. הוא ילד חברותי ומחייך לכולם", היא אמרה.

צפו במשפחה בביתה בסרטון למטה:

מה דעתכם? האם זה בסדר להביא ילד לעולם בגיל כל כך מאוחר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *