איך לזהות התקף לב חודש לפני שהוא מתרחש!

מה הגורם הראשי למוות בארצות הברית? התקף לב. זה שילוב של לחץ וג'אנק פוד שמוביל לסיבת המוות מספר אחת עבור כל כך הרבה אנשים בכל רחבי העולם.

הפחתת רמת הלחץ בשילוב אוכל בריא והתעמלות קבועה הם המפתחות להפחתת הסיכון. אתם יכולים גם להפחית את הסיכון על ידי הכרת הסימפטומים לפני שהם מכים. כך תוכלו להגיע לרופא ולמנוע את התקף הלב שהיה אמור לקרות.

אלו הם הסימנים המעידים שאתם עלולים ללקות בהתקף לב תוך חודש. תמיד תוודאו שאתם מתייחסים לסימנים הללו כאל דגל אדום.

lev

עייפות

העורקים מצטמצמים והתוצאה היא שאתם מקבלים פחות דם ממה שאתם צריכים. אתם מרגישים תשושים ועייפים כל הזמן.

קוצר נשימה

המשמעות של פחות דם שמגיע ללב היא שהריאות שלכם לא מקבלות מספיק חמצן. השניים עובדים יחד. אם אתם מרגישים קוצר נשימה, יתכן וזה שימן להתקף לב שנמצא מעבר לפינה.



חולשה

עם הצטמצמות העורקים, לא מאפשרים זרימת דם תקינה, השרירים שלכם לא מקבלים את מה שהם צריכים, ולפעמים אפילו גורמים לכם ליפול מרוב חולשה.

סחרחורות וזיעה קרה

זרימת הדם למוח נהיית מוגבלת בגלל זרימת דם לא תקינה. התוצאה היא סחרחורות וזיעה קרה.

לחץ בחזה

חוסר נוחות בחזה הוא סימן אזהרה גדול. לא משנה אם זה כאב חלש או סוג של לחץ שמצטבר. הכאב והלחץ ילכו ויהיו גרועים יותר ויותר לפני ההתקף האמיתי.

שפעת או סימני התקררות

אם אלו מגיעים משום מקום, אז יתכן וזה סימן אזהרה, לאחר שאלו שסבלו מהתקפי לב דיווחו שסבלו משפעת או צינון שהגיעו משום מקום לפני ההתקף.

איך להתמודד עם זה:

אם אתם סובלים מהסימפטומים הללו או מכירים מישהו שסובל, אז הם צריכים לראות רופא כמה שיותר מהר, מכיוון שגילוי מוקדם הוא המפתח למניעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *